Przetargi.pl
Zakup i wymiana 1 szt. dźwigu osobowego (windy) w budynku Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii (Pawilon G)

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 25-736 Kielce, Grunwaldzka 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3671259
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    Grunwaldzka 45
    25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3671259
    REGON: 000289785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wymiana 1 szt. dźwigu osobowego (windy) w budynku Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii (Pawilon G)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiany dźwigu osobowego w budynku Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii (Pawilon G) Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlano-montażowych w celu wykonania przedmiotowego zadania, tj. w szczególność:a) opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej (montażowo – rejestracyjnej) dla realizowanej dostawy dźwigu osobowego wraz z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem w UDT wraz z wykonaniem niezbędnych ekspertyz technicznych szybu windowego pod kątem wytrzymałościowym, b) demontaż istniejącego dźwigu osobowego,c) wykonanie niezbędnych prac budowlano - adaptacyjnych szybu windowego oraz dostawy wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego,d) wykonanie niezbędnych badań i prób ruchowych oraz uczestnictwo w odbiorze dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego (wraz z opłaceniem kosztów badania i rejestracji dźwigów) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przez właściwy organ administracyjny zainstalowanego dźwigu osobowego, e) świadczenie usług serwisowych, czynności konserwacyjnych dźwigu osobowego w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej w okresie gwarancji/rękojmi wraz z prowadzeniem pogotowia awaryjnego (całodobowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz spełniają poniżej określone warunki tj.:1) posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:• zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy, której/których zakres obejmował dostawę/dostawy dźwigu osobowego (windy), której/których wartość brutto wynosiła minimum: 100 000,00 zł.2) Zamawiający wymaga wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy/ów oraz podmiotu trzeciego na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca w oparciu o przesłanki wskazane w art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach