Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2019-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż windy zewnętrznej w SP nr 31 przy ul. Krzemionkowej 1 na potrzeby obsługi Klubu "Senior +" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy zewnętrznej w Szkole Podstawowej nr 31 w Kielcach przy ul. Krzemionkowej 1 na potrzeby obsługi Klubu Senior+. Zakres robót do wykonania: roboty budowlane w zakresie budynków, roboty rozbiórkowe, roboty izolacyjne, roboty żelbetowe, roboty murowe, roboty tynkarskie, roboty posadzkowe, dach, elewacje, stolarka okienna i drzwiowa, dźwig-platforma (zakup i montaż), kostka betonowa, roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych- roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające (dowody), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- zał. 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu wyżej wymieniony dokument. Wykonawcy występujący wspólnie spełniają ten warunek -każdy oddzielnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki i zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć w oryginale do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający w szczególności osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Wykaz niezbędny jest do oceny oferty w kryterium nr 2 - doświadczenie kierownika budowy (do punktacji).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i wymiana 1 szt. dźwigu osobowego (windy) w budynku Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii (Pawilon G)
Dodano: 2022-12-29 - Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Skarżysku Kamiennej
Dodano: 2020-11-13 - Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Skarżysku Kamiennej
Dodano: 2020-09-15 - Przebudowa, modernizacja dźwigu szpitalnego, typ SDE, nr fabr. 45606, rok budowy 1980 o udźwigu 500kg, w budynku głównym szpitala w Sandomierzu.
Dodano: 2020-06-26 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie czterech dźwigów osobowych w Domach Studenta nr 1 „Filon” oraz 4 „Asystent” Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2020-05-20