Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 60-852 Poznań, ul. Poznańska 55A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8467 143 , fax. 061 8411054
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy
ul. Poznańska 55A 55A
60-852 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8467 143, fax. 061 8411054
REGON: 63118099900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcmp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie systemu informatycznego pt. przyjmowanie i rozliczanie pacjentów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i wdrożenie systemu informatycznego pt. przyjmowanie i rozliczanie pacjentów ( licencji systemu informatycznego z jego dożywotnim prawem użytkowania) na wszystkie stanowiska pracy wchodzące w skład struktury Wielkopolskiego Centrum Medycyny Pracy w Poznaniu aktualnie i w przyszłości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 PZP. Spełniają wszystkie uwarunkowania zawarte w siwz. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1,2 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty. Pełnomocnoctwo do reprezentowania i dokonywania czynności finansowych w imieniu firmy, do złożenia oferty, udziału w przetargu i zawarcia umowy. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków. Zaświadczenie z właściwego Urzedu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Zaświadczenie z ZUS - o nie zaleganiu za składkami na ubezpieczenie społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oświadczenie - załącznik nr 5 do siwz. Wykaz wdrożonych systemów- załącznik nr 6 do siwz. Wypełnione i parafowane załączniki nr 2A , 3A, 4A, 5A, 6A.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcmp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną