Przetargi.pl
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienie bezpieczeństwa danych (Cyberbezpieczeństwa) w SWPZZPOZ w Radomiu

Samodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym ogłasza przetarg

  • Adres: 26-607 Radom, Krychnowicka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48) 332 46 02 , fax. (48) 332 15 08
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym
    Krychnowicka 1
    26-607 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48) 332 46 02, fax. (48) 332 15 08
    REGON: 670204531
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienie bezpieczeństwa danych (Cyberbezpieczeństwa) w SWPZZPOZ w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych w celu podniesienia bezpieczeństwa danych (Cyberbezpieczeństwa) wSWPZZPOZ w Radomiu poprzez zakup sprzętu, licencji, usług i szkoleń wraz z dostawą do siedziby zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ - Zadanie 13) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie odpowiednio dla następujących zadań :Zadanie nr 1: 800,00 zł. (słownie: osiemset i 00/100),Zadanie nr 2: 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące i 00/100),Zadanie nr 3: 700,00 zł. (słownie: siedemset i 00/100),Zadanie nr 4: 1000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc i 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer32 1050 1793 1000 0090 3276 0580 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być SWPZZPOZ w Radomiu- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie art. 112 ust.2 pk1, jeżeli:- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: art. 112 ust. 2 pkt. 2 – Zamawiający nie wyznaczaszczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: art. 112 ust. 2 pkt. 3 – Zamawiający nie wyznaczaszczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: art. 112 ust. 2 pkt. 4 – jeżeli przedstawi wykaz wykonanychdostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (minimum 1 dostawa na kwotę co najmniej 200 000 zł.), na rzecz których dostawylub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane, nie wcześniej niż wokresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie - załącznik Nr 7 do SWZ („Wykaz wykonanych dostaw”).Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługizostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach