ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY ogłasza przetarg
- Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 36-41-378
- Data zamieszczenia: 2022-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY
ul. Spacerowa 5
26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 36-41-378
REGON: 000290110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa”.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:część nr 1 – Dostawa sprzętu, usługi oraz serwis część nr 2 – Audyt bezpieczeństwa systemów IT1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i wdrożenie systemów teleinformatycznych oraz usług służących poprawie poziomu cyberbezpieczeństwa”.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:część nr 1 – Dostawa sprzętu, usługi oraz serwis część nr 2 – Audyt bezpieczeństwa systemów IT - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości ubezpieczenia min. 360 000,00 zł - w zakresie części nr 1.Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dot. wykonywania audytów i usługi doradczej w zakresie cyberbezpieczeństwa dla operatora usługi kluczowej o wysokości ubezpieczenia min. 30 000,00 zł - w zakresie części nr 2.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.W zakresie części nr 1:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w zakresie zdolności technicznej Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) minimum dwa zamówienia (rozumiane jako wykonanie dwóch dostaw) o wartości minimum 360 000,00 zł brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), której przedmiotem była dostawa infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania zawierającej co najmniej dostawę: UTM i usługi IT wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane należycie.Uwaga: Przez 1 dostawę Zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazową dostawę.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunek udziału w postępowaniu może spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.W zakresie części nr 2:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli w zakresie zdolności technicznej Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) minimum 2 usługi o wartości brutto minimum 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w ramach każdej z nich Wykonawca zrealizował audyt bezpieczeństwa wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane należycie.W zakresie części nr 2:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:1) Jednostka przeprowadzająca audyt jest jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2022 r. poz. 5), w zakresie właściwym do podejmowanych ocen bezpieczeństwa systemów informacyjnych;2) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej dwoma audytorami posiadającymi (każdy z nich):a) certyfikaty określone w poniższym wykazie certyfikatów uprawiających do przeprowadzenia audytu lubb) co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, lubc) co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.Wykaz certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu:1) Certified Internal Auditor (CIA);2) Certified Information System Auditor (CISA);3) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;4) Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób;5) Certified Information Security Manager (CISM);6) Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC);7) Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT);8) Certified Information Systems Security Professional (CISSP);9) Systems Security Certified Practitioner (SSCP);10) Certified Reliability Professional;11) Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Expert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania i sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II
Dodano: 2023-09-22 - „Wdrożenie Portalu Mieszkańca w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.
Dodano: 2022-12-30 - Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach oprogramowania.
Dodano: 2022-10-04 - Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-026 Chęciny, w ramach projektu RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. „Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów” realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-026 Chęciny, w ramach projektu RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. „Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów” realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa oprogramowania na potrzeby Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" SA.
Dodano: 2020-10-17 - Przetarg nieograniczony na dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu Teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach.
Dodano: 2020-10-01 - Zakup oprogramowania CAD do diagnostyki płuc do istniejącego serwer aplikacyjnego syngo.via #101765 (automatyczna detekcja guzków płuc z rozróżnieniem rodzaju guzków) dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach .
Dodano: 2020-05-13 - DOSTAWA I WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO W CZĘŚCI ADMINISTRACYJNEJ ORAZ INTEGRACJA Z POSIADANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SYSTEMEM HIS INFOMEDICA/AMMS WRAZ Z MIGRACJĄ DANYCH Z SYSTEMU ERP HEX NA POTRZEBY WSZZ W KIELCACH
Dodano: 2019-09-05 - „Zakup wsparcia, licencji oraz zasilacza awaryjnego dla środowiska terminalowego dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach”.
Dodano: 2019-07-30