GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY ogłasza przetarg
- Adres: 03-729 Warszawa, TARGOWA 65
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY
TARGOWA 65
03-729 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 016182448 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gis/glowny-inspektorat-sanitarny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest: zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego (gwarantowanego) oraz z zakresu objętego prawem opcji.2.2 Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje:2.2.1 Zadanie 1:a) dostawę 12-to miesięcznej licencji oprogramowania Atlassian Jira Service Management, plan Premium, dla 25 użytkowników lub równoważnej, która spełnia wymagania określone w rozdziale IV Opisu Przedmiotu Zamówienia, zwanego dalej „OPZ”, stanowiącego Załącznik nr 3 do Umowy – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”,b) dostawę dodatków do oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego”, niezbędnych do wdrożenia oprogramowania typu ServiceDesk, zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb biznesowych, c) usługę wdrożenia oprogramowania Atlassian Jira Service Management lub równoważnego, który spełnia wymagania określone w rozdziale IV OPZ – „Opis wymagań dla oprogramowania równoważnego” wraz z dodatkamizwane dalej „Licencjami”;2.2.2 Zadanie 2 – opracowanie i dostarczenie instrukcji dla administratorów oraz poszczególnych ról w ramach zaimplementowanych przepływów, zwanych dalej „Dokumentacją”;2.2.3 Zadanie 3 – przeprowadzenie warsztatów w celu uzyskania przez pracowników Zamawiającego wiedzy na temat zagadnień instalacji, konfiguracji oraz administracji dostarczonym oprogramowaniem, zwane dalej „Warsztatami”;2.2.4 Zadanie 4 – usługę wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1;2.2.5 Zadanie 5 – usługę prac rozwojowych przez okres 12 miesięcy rozpoczynających się od dnia odbioru Zadania 1.2.15 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP. 2.15.1 Zakres objęty prawem opcji obejmuje możliwość zlecenia wykonawcy w ramach rozwoju wdrożonego oprogramowania dodatkowych prac rozwojowych, w tym prac programistycznych związanych z dodaniem nowych lub dostosowaniem funkcjonalności wdrożonego rozwiązania. 2.15.2 Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby 200 dodatkowych roboczogodzin.2.15.3 Zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji zostały opisane w OPZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający informuje, że może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonania zamówienia objętego Prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji żadne roszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212900-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostarczenia, utrzymania oraz rozwoju narzędzia Chatbot oraz Voicebot, odpowiadającego na pytania użytkowników serwisu internetowego Zamawiającego, na okres 24 miesięcy
Dodano: 2023-11-10 - Usługa dostarczenia, utrzymania oraz rozwoju narzędzia Chatbot oraz Voicebot, odpowiadającego na pytania użytkowników serwisu internetowego Zamawiającego, na okres 24 miesięcy
Dodano: 2023-09-20 - Budowa Systemu Panel Redakcyjny w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Dodano: 2021-04-01 - Budowa Systemu Panel Redakcyjny w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Dodano: 2020-09-17 - Budowa Systemu Panel Redakcyjny w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Dodano: 2020-08-11 - Budowa Systemu Panel Redakcyjny w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”
Dodano: 2020-07-01 - Świadczenie usługi polegającej na dostarczeniu dostępu, utrzymaniu oraz rozwoju chatbota, zaimplementowanego w serwisie pacjent.gov.pl
Dodano: 2020-06-16 - Budowa interaktywnego formularza PDF oraz usług wsparcia i rozwoju.
Dodano: 2020-05-12 - Rozbudowa wdrożonego w Banku systemu „SIEM”, opartego na architekturze Splunk Enterprise, a także świadczenie serwisu i usług wsparcia technicznego dla wdrożonego Rozwiązania
Dodano: 2019-06-26