Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
REGON: 14273498200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (zwanych dalej „Artykułami”) na potrzeby Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP (zwanego dalej „Zamawiającym”), według następującego podziału na części: 1) część I - Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektów położonych w Warszawie; 2) część II - Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej; 3) część III - Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego w Wiśle; 4) cześć IV - Środki czystości dla gastronomii – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia (opisany dla każdej części zamówienia oddzielnie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 9 200,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100), b) dla części II – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), c) dla części III – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), d) dla części IV – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 2-5 mogą one być złożone przez wykonawcę osobiście w siedzibie zamawiającego w Kancelarii Głównej przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście „D” lub przysłane pocztą na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych [sygnatura postępowania – ZP.CO-24/2019]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystości.
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny
Dodano: 2024-04-10 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie
Dodano: 2024-04-09 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
Dodano: 2024-04-02 - Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
Dodano: 2024-03-27 - SVA/BZ/4620-2/2024: Dostawa środków czystości dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)
Dodano: 2024-02-02 - „Zakup i dostawa środków czystości do gminnych placówek oświatowych w 2024 r.”
Dodano: 2024-02-02 - Zakup oraz sukcesywna dostawa środków utrzymania czystości i higieny oraz profesjonalnych środków czystości
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa środków czystości i artykułów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Leśny"
Dodano: 2023-11-14