Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 9 – wiata stalowa)

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 16026808000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://eko-babice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Stare Babice (Zamówienie 9 – wiata stalowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie wiaty w konstrukcji stalowej (zgodnie z załączoną dokumentacją projektową) na terenie realizowanego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starych Babicach przy ul. Dworkowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę na teren inwestycji elementów stalowych przygotowanych wg specyfikacji w załączonej dokumentacji architektoniczno-budowlanej – UWAGA: przed wykonaniem elementów stalowych wiaty należy potwierdzić wymiary z projektu domiarem z natury. 2) Wbudowanie elementów stalowych wiaty na istniejących fundamentach betonowych (z zamocowaniem do fundamentów wg projektu) wraz z pokryciem dachu i wypełnieniami lokalnymi ścian z blachy trapezowej powlekanej PCV. 3) Wykonanie instalacji odgromowej wiaty wraz z podłączeniem jej do istniejącej instalacji odgromowej w terenie. 4) Dostawę tablicy „TWT” wraz z wbudowaniem i podłączeniem do zasilania . 5) Doprowadzenie zasilania do tablicy wiaty „TWT” poprzez przeciągnięcie przewodu (zgodnie z załączoną dokumentacją elektryczną) od tablicy w kontenerze PSZOK (tablica „TPSZ”) - wg informacji w dokumentacji branży elektrycznej. 6) Wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek dachowych oraz instalacji odprowadzenia wód opadowych z dachu wiaty (rynny, piony rynnowe, spusty w teren) - wg informacji w projekcie 7) Wykonanie oświetlenia wiaty - wg informacji w dokumentacji branży elektrycznej. 8) Dokonanie końcowych sprawdzeń instalacji odgromowych i oświetleniowych wiaty i potwierdzenie ww. stosownymi protokołami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: 1) Projekt budowlany zamienny „Budynku garażowo-magazynowego z zapleczem socjalno-biurowym oraz punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Stare Babice” w zakresie: PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA TERENU I PROJEKTOWANEJ WIATY NAD KONTENERAMI NA ODPADY Na terenie PSZOK na dzialce o nr ew. 547/19 branża ARCHITEKTURA i KONSTRUKCJA 2) Projekt wykonawczy „Budynku garażowo-magazynowego z zapleczem socjalno-biurowym oraz punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Stare Babice”. Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne (w zakresie przedmiotu zamówienia): CZĘŚĆ OPISOWA PROJEKTU WYKONAWCZEGO PLANY INSTALACYJNE RYS. E0/TK - TRASY KABLOWE - PLAN SYTUACYJNY ZASILANIA RYS. E3/TK - PLAN INSTALACJI TRAS KABLOWYCH – PSZOK RYS. E5/U - PLAN INSTALACJI ODGROMOWEJ – PSZOK RYS. E3/O - PLAN INSTALACJI OSWIETLENIA – PSZOK SCHEMATY ELEKTRYCZNE RYS. E29/S - SCHEMAT TABLICY TPSZ _1-2 RYS. E30/S - ELEWACJA TABLICY TPSZ _2-2 RYS. E31/S - SCHEMAT / ELEWACJA TABLICY TWT 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający informuje, że na terenie realizowanej inwestycji (terenie budowy) prowadzone są prace przez innych Wykonawców realizujących inny zakres robót, co może skutkować kolizją prac pomiędzy poszczególnymi Wykonawcami lub czasowym brakiem frontu robót. Z tego względu Wykonawca na bieżąco koordynował będzie front robót z pozostałymi Wykonawcami. 2) Przez roboty dotyczące wykonania instalacji odgromowej Zamawiający rozumie wykonanie instalacji na wiacie w zakresie pokazanym czerwoną przerywaną linią na załączonym rysunku dokumentacji wykonawczej branży elektrycznej rys. „E5/U - PLAN INSTALACJI ODGROMOWEJ – PSZOK” oraz połączenie ww. instalacji z instalacją odgromową istniejącą w terenie. 3) Przez roboty dotyczące doprowadzenia zasilania do tablicy wiaty „TWT” Zamawiający rozumie przeciągnięcie przewodu w istniejącym peszlu pomiędzy tablicą w kontenerze PSZOK o nazwie „TPSZ” a tablicą wiaty „TWT” w przebiegu uwidocznionym na załączonym rysunku dokumentacji wykonawczej branży elektrycznej rys. “E0/TK - TRASY KABLOWE - PLAN SYTUACYJNY ZASILANIA” (patrz również rys. “E3/TK - PLAN INSTALACJI TRAS KABLOWYCH – PSZOK”), dokonanie niezbędnych połączeń w tablicach „TWT” oraz „TPSZ” oraz dokonanie pomiarów i sprawdzeń elektrycznych. 4) Możliwość zakrycia przez Wykonawcę robót nieodebranych, nieleżących w jego zakresie a wykonywanych przez kogo innego powinna być każdorazowo ustalana z Zamawiającym 5) Kolorystykę elementów wiaty należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji na etapie realizacji. 6) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych. 7) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu deklaracje użytkownika końcowego, karty materiałowe materiałów użytych do budowy wiaty. 8) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed zabrudzeniem i uszkodzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach. 9) Zamawiający nie dostarcza Wykonawcy przedmiaru robót. Całkowity zakres robót ujęty jest w opisie przedmiotu zamówienia. 10) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, zużycia energii elektrycznej oraz wody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych. 12) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223210-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4 000,00 zł [słownie: cztery tysiące złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lub handlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Sytuacji ekonomicznej i finansowej b) zdolności technicznej lub zawodowej 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12.2.2) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, w zakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2 SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.2) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach