Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242666 , fax. 32 3242694
  • Data zamieszczenia: 2016-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 3242666, fax. 32 3242694
    REGON: 00345536200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.mikolow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa słodyczy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie. 1. Czekolada mleczna - 100g, masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15%; słodzona naturalnym cukrem - przewidywana ilość 50 sztuk 2. Czekolada mleczna nadziewana -100g, masa kakaowa min 29%,masa mleczna min 14% różne nadzienia - 5 rodzajów (toffi; nadzienie owocowe np. truskawka, malina), słodzona naturalnym cukrem, przewidywana ilość 100 sztuk 3. Czekolada mleczna np. z ciasteczkami, bakaliami,- 100g, masa kakaowa min 29%,masa mleczna min 14%; przewidywana ilość 110 sztuk (po 55 z każdego rodzaju) 4. Mikołaj z czekolady mlecznej, min 60 g, masa kakaowa min 25g, przewidywana ilość- 75 sztuk 5. Kalendarz adwentowy - bombonierka zawierająca 24 okienka z czekoladkami mlecznymi, min 75 g, na opakowaniu wzór świąteczny, przewidywana ilość 75 sztuk 6. Wafelek przekładany kremem czekoladowym bez polewy, czekolada min 0,5%; słodzony naturalnym cukrem; min. 50g; - przewidywana ilość 40 sztuk 7. Wafelek przekładany kremem mlecznym lub śmietankowym bez polewy, słodzony naturalnym cukrem; min. 50g - przewidywana ilość 40 sztuk 8. Cukierki typu draże o smaku czekoladowym w opakowaniach po min. 90 g, przewidywana ilość 70 opakowań, 9. Cukierki typu landrynki- z nadzieniem z zagęszczonych soków owocowych min 1,3 % (np. z pomarańczy, limetek, cytryn, pomarańczy malinowych, aronii, czarnego bzu); z witaminami, opakowanie minimum 90g, przewidywana ilość 70 opakowań 10. Baton w polewie czekoladowej, z nadzieniem np. orzeszki, karmel, masa nugatowa, minimum 40 g, przewidywana ilość 70 sztuk 11. Galaretka w czekoladzie na wagę; typ mieszanka krakowska, dowolne smaki, przewidywana ilość 4 kg 12. Biszkopty z galaretką owocową w czekoladzie, opakowanie min 175 g, , przewidywana ilość- 10 opakowań 13. Ciastka kruche z kawałkami czekolady, opakowanie min 135g, przewidywana ilość- 10 opakowań 14. Bakalie w opakowaniu typu mieszanka studencka, min 240 g, skład min: orzechy ziemne, orzechy laskowe, orzechy nerkowca, rodzynki, przewidywana ilość 55 opakowań 15. Miód wielokwiatowy, naturalny, z europejskich pasiek, słoik min 250 g, przewidywana ilość 55 sztuk 16. Czekoladki typu ptasie mleczko: opakowanie min 380 g, w składzie: czekolada deserowa min 28%, opakowanie zawiera min 36 osobnych kostek, smak waniliowy, przewidywana ilość 75 opakowań 17. Pierniki w czekoladzie, w kształcie serca, oblane mleczną czekoladą, z nadzieniem śliwkowym, w opakowaniu min 160 g, przewidywana ilość 75 opakowań 18. Słodycze będące przedmiotem dostawy muszą być świeże i pochodzić z bieżącej produkcji, muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. 19. Termin przydatności do spożycia - minimum do końca stycznia 2017 roku. 20. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z informacją o miejscu dostawy, t.j. siedziba MOPS przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie lub do Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo - Specjalistycznej działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 w Mikołowie faksem, telefonicznie lub mailem. 21. Czterokrotnie w czasie okresu obowiązywania umowy Zamawiający będzie wymagał (co wskaże w złożonym zapotrzebowaniu) aby dostarczone słodycze były zapakowane w paczkę, zawierającą 2 produkty. Paczki będą przygotowywane w czterech seriach (4 rodzaje paczek) Słodycze w kolejnych partiach nie mogę się powtarzać. Paczki w każdej serii muszą być zapakowane w jednakowe, estetyczne, kolorowe i mocne opakowania (w przypadku dostaw w okresie listopad-grudzień opakowanie z okolicznościowym motywem mikołajkowym lub świątecznym - Bożonarodzeniowym. Przewidywana ilość- 260 paczek. 22. Jeżeli dostarczone produkty nie będą spełniały parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub będą niezgodne z zamówieniem, Zamawiający będzie miał prawo odmówić przyjęcia dostarczonej partii lub jej części. Jeżeli wady produktów (w tym upływ terminów przydatności do spożycia), zostaną stwierdzone w terminie do 2 dni po dokonaniu odbioru, Zamawiający zawiadomi o tym fakcie Wykonawcę, przekazując mu za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej protokół reklamacyjny. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany odebrać artykuły na własny koszt w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dostarczyć produkty wolne od wad i spełniające wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia bez prawa żądania dodatkowych opłat z tego tytułu. W przypadku niedostarczenia jakiegokolwiek artykułu w terminie wskazanym w składanym zamówieniu cząstkowym lub dostarczenia artykułu niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego artykułu u innego podmiotu, a kosztami zakupu obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158420002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy cząstkowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.mikolow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach