Przetargi.pl
Dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gimnazjum Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 43-173 Łaziska Górne, ul. Powstańców 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 737 01 17 , fax. 32 737 01 17
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 3
    ul. Powstańców 6 6
    43-173 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 737 01 17, fax. 32 737 01 17
    REGON: 27657149600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.g3.laziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa poczęstunku dla uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych w 6 szkołach z terenu Łazisk Górnych, w ramach realizowanego projektu EDU EUREKA - pomysł na edukację finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przez dostawę poczęstunku należy rozumieć dostarczenie artykułów spożywczych zestawionych w 4 rodzajach zestawów wyszczególnionych w Formularzu ofertowym. Ilość uczniów uczestniczących w zajęciach i korzystających z poczęstunku wynosi 340, podzielonych na 10-cio osobowe grupy. Każda grupa uczestniczy 1 raz w tygodniu w dwugodzinnych zajęciach. W poszczególnych szkołach ilość uczniów objętych projektem wynosi: 1.Szkoła Podstawowa nr 1 - 80 uczniów ( 8 grup) 2.Szkoła Podstawowa nr 5 - 40 uczniów ( 4 grupy) 3.Szkoła Podstawowa nr 6 - 60 uczniów ( 6 grup) 4.Gimnazjum nr 1 - 50 uczniów ( 5 grup) 5.Gimnazjum nr 3 - 70 uczniów ( 7 grup) 6.Zespół Szkół im. Piastów Śląskich- 40 uczniów ( 4 grupy). Poczęstunek dostarczany będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego obejmujących szkoły wyżej wymienione. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy dostarczenie zestawów wybranych przez zamawiającego na dany tydzień w następujących przewidywanych ilościach: 1 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 4 tygodnie = nie więcej niż 1360 szt.; 2 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 3 tygodnie = nie więcej niż 1020 szt.; 3 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 3 tygodnie = nie więcej niż 1020 szt.; 4 zestaw - nie więcej niż 340 szt. na tydzień x 3 tygodnie = nie więcej niż 1020 szt.; Razem ilość poczęstunków, zestawionych w zestawach nie przekroczy 4420 szt. przez cały okres trwania umowy. Poczęstunek będzie musiał być dostarczany w okresie trwania umowy w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach popłudniowych między 14.00 a 18.00 , do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158420002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g3.laziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach