Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Gminy Puchaczów

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Gminy Puchaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do celów grzewczych dla Gminy Puchaczów w ilości nieprzekraczającej 50 m3 do budynków gminnych: - Budynek Wielofunkcyjny w Bogdance, - Budynek Wielofunkcyjny w Albertowie, - Budynek Wielofunkcyjny w Zawadowie. 2.Olej opałowego będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone przez Polską Normę PN-C96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz musi posiadać parametry techniczne: - wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg; - gęstość w temp. 15OC- max. 860 kg/m3; - temperatura zapłonu - min. 56OC, - lepkość kinematyczna w temp. 20OC max. 6,0 mm2/s, - skład frakcyjny: • do 250OC destyluje - max. 65% (V/V), • do 325OC destyluje - min. 85% (V/V), - temperatura płynięcia - max. – 20OC, - pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej max. 0,3% (m/m), - zawartość siarki - max. 0,10 % (m/m), - zawartość wody - max. 200 mg/kg, - zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg, - pozostałości po spopieleniu – max. 0,01% (m/m), - barwa czerwona. 3. Podana w pkt. 2.1. siwz ilość oleju opałowego jest szacunkowym zapotrzebowaniem w okresie trwania umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia szacunkowej ilości oleju w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło. Ostatecznie zamówiona ilość będzie wynikać ze stwierdzonych potrzeb Zamawiającego oraz ceny wyliczonej zgodnie z § 5 ust. 1 umowy (ilość przewidywanego do zamówienia oleju jest ilością szacunkową). Podane w pkt. 2.1. ilości paliwa są jedynie orientacyjne i Zamawiający nie jest tymi ilościami związany. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ramach zawartej umowy w ilościach określonych w pkt.3.1. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizowania umowy, może zaistnieć potrzeba zmian ilościowych. Zamówienie mniejszych lub większych ilości nie będzie skutkowało żadnymi sankcjami wobec Zamawiającego. Minimalna jednorazowa dostawa to 4 m3 oleju. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapłatę podwykonawcy za zrealizowany zakres umowy wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 7. Wykonawca powinien posiadać lub dysponować sprzętem umożliwiającym wykonywanie dostaw - samochód cysternę do przewozu paliw płynnych. Pojazd musi posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na transport paliw - oleju opałowego, oraz posiadać zalegalizowany licznik wydawanego oleju opałowego. Pojazd powinien być wyposażony w pompę do paliwa, filtr przeciwwilgociowy i przeciwzabrudzeniowy. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. 9. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09135100-5 olej opałowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.6.1 i 4.6.4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, f)oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach