Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 032 2673617
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
ul. Paryska 11 11
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 032 2673617
REGON: 00345300900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego tj. Będzin ul. Paryska 11, odzieży roboczej, obuwia i środków czystości. Dostawa obejmuje odzież roboczą, obuwie i środki czystości o określonych parametrach w następujących ilościach: Ubrania i kurtki - 314szt.; Rękawice - 8 102 szt.; Komplet przeciwdeszczowy - 84 szt.; Buty - 201 par; Mydło toaletowe - 2 400 szt.; Pasty, proszki - 2 000 szt. oraz inny asortyment - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w kwocie 2 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej jedną dostawę zgodną z przedmiotem zamówienia, o zakresie i wartości przedmiotowego zamówienia wraz z referencją. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z min. 1 referencją. 7. Wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom. 8. Zaparafowany pieczęcią i podpisem osoby uprawnionej / osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wzór umowy. 9. Pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania umowy nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-04-25 - DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ODZIEŻY SPECJALNEJ I EKWIPUNKU OSOBISTEGO STRAŻAKA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-07-24 - DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ W POSTACI UBRAŃ STRAŻACKICH SPECJALNYCH, BUTÓW STRAŻACKICH GUMOWYCH Z WKŁADKAMI I HEŁMÓW STRAŻACKICH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-06-03 - DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ W POSTACI BUTÓW STRAŻACKICH GUMOWYCH Z WKŁADKAMI I UBRAŃ STRAŻACKICH SPECJALNYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-07-03 - DOSTAWA PRZEDMIOTÓW ODZIEŻY SPECJALNEJ I EKWIPUNKU OSOBISTEGO STRAŻAKA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-05-20 - zakup i dostarczanie odzieży roboczej dla personelu medycznego Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 14 /2014)
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa ubrań dla pracowników Pogotowia Ratunkowego w Rydułtowach
Dodano: 2013-12-24 - Zakup materiałów dydaktycznych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Dodano: 2013-12-16 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków czystości.
Dodano: 2013-11-14 - DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I EKWIPUNKU OSOBISTEGO STRAŻAKA DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2013-07-31