Przetargi.pl
Przebudowa ścieżek rowerowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój infrastruktury aktywnych form turystyki i rekreacji - Centrum Sportów Letnich i Wodnych POGORIA- Etap I

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ścieżek rowerowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój infrastruktury aktywnych form turystyki i rekreacji - Centrum Sportów Letnich i Wodnych POGORIA- Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 5 150 000 euro dla robót budowlanych zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami. 1.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym p.n. Przebudowa ścieżek rowerowych w Parku Zielona i wokół zbiornika Pogoria III wraz z trzema placami przystankowymi przy zbiorniku i urządzeniami technicznymi trasy rowerowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój infrastruktury aktywnych form turystyki i rekreacji - Centrum Sportów Letnich i Wodnych POGORIA - Etap I, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami. 2.W zakresie robót budowlanych jest wykonanie : -nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej - 15.285 m2 -nawierzchni z żużla paleniskowego - 1.014 m2 -nawierzchni z tłucznia kamiennego - 2.978 m2 -nawierzchni z betonu fakturowanego - 27 m2 -nawierzchni z kostki betonowej - 2.601 m2 -zieleńcy - 7.384 m2 -elementów małej architektury 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4.Wykonawca ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy. Kwota ubezpieczenia będzie nie mniejsza niż wartość umowy brutto. Ubezpieczenie ma obejmować okres od dnia przekazania placu budowy do 30 dnia po zrealizowaniu przedmiotu umowy. W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich koniecznych ubezpieczeń uzupełniających, w szczególności przedłużenia okresu ubezpieczenia, ponosi Wykonawca. Dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia zostanie niezwłocznie dostarczony Zamawiającemu, jednak nie później niż w dniu przekazania placu budowy. Dokument świadczący, że plac budowy został ubezpieczony- stanowić będzie załącznik nr 2 umowy. 5. Wykonawca udziela gwarancji za wykonane prace na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. W tym okresie zobowiązuje się usunąć wynikłe usterki nieodpłatnie w terminie możliwie najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia usterki. Na wykonane roboty oraz zastosowane materiały Wykonawca udziela rękojmi na okres 1 roku od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: GETIN Bank S.A. 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847. 3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 12.4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy. 6. Utrata wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stornie. Art. 46 ust.5- zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymagane zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy., 7.Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający żąda spełnienia od Wykonawcy następujących warunków: a. oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b. nie zalegania z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie realizacyjne): 2.1.W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wylegitymuje się: a) co najmniej 2 robotami, których przedmiotem była realizacja nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o powierzchni min 7 000 m2 każda wraz z podbudową, oraz b) co najmniej 2 robotami, których przedmiotem była realizacja nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min 1.000 m2 każda wraz z podbudową. Uwaga! Jeżeli zakres robót budowlanych przedstawionych w wykazie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie podać zakres robót budowlanych odpowiadający zakresowi przedmiotu zamówienia. 2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (min. 1 osoba) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; a) wymagane jest załączenie kserokopii uprawnień budowlanych do kierowania robotami w w.w branży oraz poświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Samorządu Zawodowego. Dopuszczalne jest posiadanie odpowiadających w.w ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymaganego przez Zamawiającego tj.: - rozścielacz do mas bitumicznych szerokości 3 m - min. 1 szt. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniany będzie łącznie, przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy wystawionej na konsorcjum ): a/ polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonywania zamówienia (merytorycznych)-wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty i oświadczenia: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - wskazana data podpisania, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty i oświadczenia: 2.1. a. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz robót wykonanych w tym okresie), obejmujący wykonanie robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt.9.2.1. a oraz b SIWZ. - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - wskazana data podpisania wykazu, b. dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w pkt. 9.2.1 a oraz b) SIWZ, 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 9.2.2. SIWZ -załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - wskazana data podpisania wykazu. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień określonych w pkt. 9.2.2. SIWZ i zaświadczeń przynależności do właściwej do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2.3. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.2.3. SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 3.1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.3. SIWZ wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi przedłożyć : a. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach