Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa miału węglowego do Zespołu Szkół w Grodzisku w ilości 200 ton

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 17315 Grodzisk, ul. 1 Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 656 80 84 , fax. 085 656 80 84
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. 1 Maja 34
    17315 Grodzisk, woj. podlaskie
    tel. 085 656 80 84, fax. 085 656 80 84
    REGON: 5213051200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zegrodzisk.republika .pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa miału węglowego do Zespołu Szkół w Grodzisku w ilości 200 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa w sezonie grzewczym 2017/2018 miału węglowego w ilości 200 ton do Zespołu Szkół w Grodzisku wraz z transportem i rozładunkiem o następujących parametrach techniczno - użytkowych: wartość opałowa (Qri) powyżej 25MJ/kg /Wartość opałowa stanowi jedno z trzech kryteriów oceny ofert/, zawartość popiołu (części niepalnych)(Ar) - poniżej 10%, zawartość siarki(Srt) - poniżej 1%, wilgotność - poniżej 15%, granulacja (uziarnienie) - 0 – 40 mm, w tym: - frakcja 0 – 10 mm - max. 30%, - frakcja 10 – 25 mm - min. 50%, - frakcja 25 – 40 mm - max. 20% . Dostawy miału węglowego wraz z transportem i rozładunkiem realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do Zamawiającego na plac opałowy znajdujący się na terenie Zespołu Szkół w Grodzisku, ul. 1 Maja 34, 17 – 315 Grodzisk, woj. podlaskie. Podana ilość tj. 200 ton przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego miału węglowego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % oraz nie większa niż 120% wielkości całego zamówienia. W związku ze zmniejszeniem lub zwiększeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie, faksem lub mailem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w złożonej ofercie. Termin realizacji dostawy liczony będzie od dnia złożenia zamówienia telefonicznie, faksem lub mailem w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, od godziny 8:00 do godziny 15:00 W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dla każdej dostawy dołączyć dokument jakości miału węglowego np. certyfikat lub świadectwo, wystawiony przez uprawniony podmiot, lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje dotyczące m.in.: sortymentu, wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki oraz wilgotności. Odbiór zamawianego miału węglowego przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu pojazdu (waga brutto i tara) na legalizowanych wagach. Koszt dojazdu do miejsca ważenia pokrywa Wykonawca, koszt ważenia pokrywa Zamawiający. Orientacyjna wielkość jednej dostawy to 25 ton. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością miału węglowego zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/- 1% ilości miału węglowego zamówionego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach