Województwo Lubelskie ogłasza przetarg
- Adres: 20-029 Lublin, ul. Artura Grottgera
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 44 16 636, , fax. 81 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2020-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
ul. Artura Grottgera 4
20-029 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 44 16 636, , fax. 81 44 16 535
REGON: 43101917000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa i montaż regałów archiwalnych do magazynu archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 zamówienia: Wykonanie i dostawa mebli biurowych do siedziby UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż regałów archiwalnych metalowych, ocynkowanych, segmentowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Części 1 zamówienia. 1. Ustala się kwotę wadium w wysokości: 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do postępowania pn. Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa i montaż regałów archiwalnych do magazynu archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części zamówienia – dla Części 1 zamówienia OP-IV.272.68.2020.KAB. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5. Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do upływu terminu składania ofert należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8, 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 na potrzeby pracowników Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa mebli biurowych do LUW w Lublinie oraz Delegatur w ramach projektu „Przyjazny i bezpieczny urząd III” (IV części)
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-02-21 - Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe
Dodano: 2021-12-22 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2021-03-17 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2021-01-08 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2020-12-14 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-10-29 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-10-19