Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ogłasza przetarg
- Adres: 20-418 Lublin, ul. Nowy Świat
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 320 615 , fax. 815 322 359
- Data zamieszczenia: 2021-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
ul. Nowy Świat 3
20-418 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 320 615, fax. 815 322 359
REGON: 53930000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wijhars-lublin/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiany mebel 1.Komoda 2.Szafka zamykana na klucz 3.Szafa ubraniowa 4.Biurko 5.Kontener z 3 zamykanymi szufladami 6.Stół konferencyjny 7.Krzesło czarne pikowane DC 2 Velvet lub równoważne 8.Krzesło szare pikowane DC 2 Velvet lub równoważne 9.Ława Selena okrągła ze stali chromowanej ze szkłem dymionym lub równoważna 10.Fotel SOFT lub równoważny 11.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami) 12.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami) 13.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami) 14.Biurko (z wbudowanym kontenerem z 3 zamykanymi szufladami) 15.Krzesło TAK TIK lub o równoważne Kolorystyka Dąb Nelson - grubość płyty 28 mm. Kolorystyka Olcha miodowa – grubość płyty 25 mm. Szczegóły i wymiary zamawianych mebli są dostępne na stronie internetowej WIJHARS Lublin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych do LUW w Lublinie oraz Delegatur w ramach projektu „Przyjazny i bezpieczny urząd III” (IV części)
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-02-21 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2021-03-17 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2021-01-08 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2020-12-14 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-10-29 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa mebli na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części
Dodano: 2020-10-16 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa i montaż regałów archiwalnych do magazynu archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części zamówienia.
Dodano: 2020-08-28