Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych i jednorazowego użytku (ZP 02/2015)

Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-863 Poznań, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8518627 , fax. 61 8518627 w. 15
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej Spółka Akcyjna
    ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 24/26
    61-863 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8518627, fax. 61 8518627 w. 15
    REGON: 63125560000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.open.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna powołana przez JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych i jednorazowego użytku (ZP 02/2015)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy, w rodzaju i ilości określonej szczegółowo w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dostawa obejmować będzie: Dostarczenie materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku w ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach zawartych w Załączniku nr 6 do SIWZ i w terminach wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zaoferowania terminu płatności za faktury wynoszącego nie mniej niż 45 dni od daty wystawienia faktur. 3. Zamawiający wymaga, aby wszelkie materiały oraz urządzenia objęte zamówieniem spełniały wszelkie wymogi jakościowe oraz bezpieczeństwa, przewidziane w obowiązujących w tym zakresie przepisach i normach. O ile wymagają tego odpowiednie przepisy Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa i zaświadczenia, potwierdzające spełnienie w/w wymogów. 4. Wykonawca poświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (kopia dokumentu musi być dołączona do oferty). 5. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt, a okres ważności dostarczanego przedmiotu zamówienia będzie wynosił minimum 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużony termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.open.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach