Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2014-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych:podkłady podfoliowane, żel do USG, utensylia do receptury,strzykawki,uszczelki,czujniki, osłony na sondy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: dostawę wyrobów medycznych : podkłady podfoliowane, żęl do USG, utensylia do receptury, strzykawki, uszczelki, czujniki, osłony na sondy w podziale na części: Część nr 1: Żel do usg Część nr 2: Utensylia do receptury Część nr 3: Strzykawki Część nr 4: Utensylia do receptury Część nr 5: Sterylizator do wyjaławiania zestawów osobistych Część nr 6: Zestaw indywidualny do laktatora Spectra Część nr 7: Uszczelki do morcelatora firmy Wolf Część nr 8: Czujniki do pomiaru saturacji do pulsoksymetru Novametrix Oxypleth 520-A Część nr 9: Miarka do mierzenia obwodów i długości ciała noworodka Część nr 10: Osłony na sondy USG, bezlateksowe( prezerwatywa) Część nr 11: Podkład podfoliowany dla pacjenta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania sukcesywnych dostaw w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków opisanych w załączniku nr 2. Zamawiający określa: minimalny termin dostaw - 5 dni, maksymalny termin dostaw - 7 dni. 2.2. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.1. 2.3. Składanie zamówień w formie pisemnej lub telefonicznej potwierdzonej pisemnie. 2.4. Termin ważności oferowanych wyrobów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw oferowanych wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/dzp.gpsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywne dostawy odzieży, prześcieradeł, serwet jednorazowych niesterylnych i sterylnych obłożeń chirurgicznych
Dodano: 2015-09-03 - ZPD/10/15 Dostawa materiałów higienicznych i sprzętu medycznego
Dodano: 2015-08-05 - Zakup i dostawa szkiełek, nożyków, pojemników, kasetek.22/2015
Dodano: 2015-02-24 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych i jednorazowego użytku (ZP 02/2015)
Dodano: 2015-02-18 - Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
Dodano: 2014-05-16 - Sukcesywny zakup i dostawa materiałów szewnych według poszczególnych pakietów
Dodano: 2014-04-15 - Sukcesywny zakup i dostawa materiałów szewnych według poszczególnych pakietów
Dodano: 2012-11-22 - Sukcesywny Zakup i dostawa materiałów szenych według poszczególnych pakietów
Dodano: 2012-09-19 - Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku (ZP 07/12)
Dodano: 2012-09-14