Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, teczek preszpanowych, materiałów poligraficznych, papieru i kartonów ozdobnych oraz notesów

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, teczek preszpanowych, materiałów poligraficznych, papieru i kartonów ozdobnych oraz notesów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, teczek preszpanowych, materiałów poligraficznych, papieru i kartonów ozdobnych oraz notesów, zwane dalej „Artykułami” na potrzeby Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, według następującego podziału na części: 1) część I – artykuły biurowe; 2) część II – papier ksero; 3) część III – teczki preszpanowe; 4) cześć IV - materiały poligraficzne; 5) cześć V – papier i kartony ozdobne 6) część VI - notesy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy (opisany dla każdej części zamówienia oddzielnie) 2 Dostarczanie zamawianych Artykułów będzie odbywało się sukcesywnie, stosownie do potrzeb, na podstawie przesyłanych do Wykonawcy jednostkowych zapotrzebowań (określających rodzaj oraz ilość Artykułów) do obiektu Zamawiającego przy ul. Wiejskiej 10 w Warszawie (franco magazyn). 3.Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy Artykułów w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze (do godz. 14) od zgłoszenia przesłanego faksem lub mailem (do godz. 15). Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, patrz § 13 ust. 4 SIWZ. 4. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania Artykułów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych pozycji Artykułów wg cen jednostkowych netto podanych w Załączniku nr 4 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia – formularzu cenowym, o ile nie spowoduje to przekroczenia ogólnej wartości brutto umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100); b) dla części II – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); c) dla części III – nie wymaga wniesienia wadium d) dla części IV– 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); e) dla części V – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); f) dla części VI – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 2-5 mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 – 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę artykułów biurowych, papieru ksero, teczek preszpanowych, materiałów poligraficznych, papieru i kartonów ozdobnych oraz notesów [sygnatura postępowania – ZP.CO-7/2019]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach