Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
pl. Rynek Wielki 1 1
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
REGON: 00052379000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż wyposażenia obiektów Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej i Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu pod nazwą: Międzygminna Strefa Aktywności Gospodarczej i Inkubator Przedsiębiorczości w Szydłowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie 2 obiektów - Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej i Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach zadań: Zadanie Nr 1 - Zakup i dostawa mebli biurowych do Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej - Centrum Obsługi Inwestora oraz Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu pt. Międzygminna Strefa Aktywności Gospodarczej i Inkubator Przedsiębiorczości w Szydłowcu. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie projektu aranżacji i doboru wyposażenia wnętrz, wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do dwóch budynków - Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej - Centrum Obsługi Inwestora i Inkubatora Przedsiębiorczości mieszczących się w Szydłowcu przy ul. Kolejowej 36a. Celem przedmiotu zamówienia jest kompleksowe wyposażenie obiektów umożliwiające pełnienie funkcji w zakresie administrowania obiektami (powierzchnia biurowa dla pracowników) oraz funkcji konferencyjnych i szkoleniowych. Przy projektowaniu aranżacji wnętrz należy uwzględnić poglądowe rzuty pomieszczeń załączone jako załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy uwzględnili m.in.: 1. pomieszczenia reprezentacyjne (korytarze) oraz pomieszczenie szkoleniowo - konferencyjne powinny zostać zaaranżowane w sposób nowoczesny i funkcjonalny, stosownie do ich charakteru i funkcji. 2. Pomieszczenia biurowe powinny zostać wyposażone standardowo, 3. pomieszczenia administracyjne i socjalno/gospodarcze powinny zostać w pełni wyposażone w sprzęt meblowy, AGD łącznie z elementami niezbędnymi do ich funkcjonowania. 4. Pomieszczenia o podobnym układzie, metrażu i funkcji - należy pogrupować i opracować przykładowy projekt dla jednego z przykładowych pomieszczeń. 5. Preferuje się kolorystykę jednolitą, współgrającą z industralnym charakterem budynków. 6. W pomieszczeniach reprezentacyjnych należy uwzględnić elementy zieleni. Zadaniem Wykonawcy jest wykonanie projektu aranżacji i doboru wyposażenia wnętrz Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej - Centrum Obsługi Inwestora oraz Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z wykonaniem, dostawą i montażem mebli. Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu projekt i po uzyskaniu akceptacji dostarczyć zaproponowane wyposażenie. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w budynkach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu po uprzednim zawiadomieniu telefonicznym. Zadanie Nr 2 - Zakup, dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego i peryferyjnego do Międzygminnej Strefy Aktywności Gospodarczej - Centrum Obsługi Inwestora oraz Inkubatora Przedsiębiorczości. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu:1.Przełącznik sieciowy I - 2 szt.,2. Komputer stacjonarny - 11 szt.3. Monitor - 11 szt.,4. Drukarka I - 4 szt.,5. Drukarka II - 2 szt.,6. Oprogramowanie antywirusowe - 12 szt. na 3 lata, 7. Projektor - 1 szt.,8. Ekran projekcyjny - 1 szt.,9. Laptop - 1 szt.,10. Zasilacz awaryjny (UPS) - 11 szt.,11. Aparat telefoniczny analogowy - 8 szt.,12. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie przedszkola w urządzenia kuchenne i meble biurowe w ramach realizacji zadania pn.: Budowa przedszkola na terenie Odolan przy ul. Boguszewskiej w Warszawie - IV etap (znak sprawy: 59/ZP/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch ciągów wydawczych wraz z dodatkowym wyposażeniem dla wojskowych obiektów stołówkowych w m. Radom i m. Grójec
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia zaplecza kuchennego i baru na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie
Dodano: 2016-06-24 - wyposażenie w urządzenia gastronomiczne szkoły w Serocku
Dodano: 2016-06-03 - wyposażenie gastronomiczne w szkole w Serocku
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa specjalistycznego wyposażenia zaplecza kuchennego i baru na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa wyposażenia w niezbędny sprzęt i regały dla kuchni w SPSK im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/16/2016
Dodano: 2016-02-02 - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW CIĄGU WYDAWCZEGO DLA STOŁÓWEK WOJSKOWYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU.
Dodano: 2015-09-03 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej w ramach projektu Specjalizacja zawodowa - sukcesem na rynku pracy realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Grębkowie
Dodano: 2015-07-01