Przetargi.pl
Zakup i montaż wyposażenia multimedialnego wystawy stałej pt.: „Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego"

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wyposażenia multimedialnego wystawy stałej pt.: „Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa a następnie konfiguracja i wdrożenie do eksploatacji sprzętu multimedialnego i licencji objętych przedmiotem zamówienia, na potrzeby wystawy stałej pt.: „Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego”. Wystawa mieścić się będzie na poddaszu budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. W gmachu planowane jest urządzenie pierwszej w Polsce Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, w nowoczesny sposób prezentującej jedną z najlepszych kolekcji poświęconych temu twórcy. W Galerii zostaną udostępnione prace (obrazy, akwaforty, rysunki, grafiki) dające kompleksowe spojrzenie na twórczość artysty wzbogacone o liczne treści multimedialne. Budowana na poddaszu Galeria malarstwa Alfonsa Karpińskiego będzie wystawą stałą Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje: beacony (21 szt.), odtwarzacze audio (6 szt.), przyciski (6 szt.), słuchawki z uchwytami (6 szt.) w ramach stanowiska: Wirtualny narrator; tablety z obudową umożliwiającą jego zasilanie (10 szt.), monitor dotykowy min. 32” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.) w ramach stanowiska: Biografia artysty; monitor min. 46” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.), głośniki kierunkowe soundshower (2 szt.) w ramach stanowiska: Film; monitor dotykowy min. 55” (1 szt.), komputer sterujący (1 szt.), głośnik kierunkowy soundshower (1 szt.) w ramach stanowiska: Multimedialne sztalugi; projektory WXGA (2 szt.), komputery sterujące (2 szt.), monitory dotykowe min. 32” (2 szt.) w ramach stanowiska: Multimedialne obrazy; stanowisko z profesjonalną stacja graficzną – komputer (2 szt.), monitor min. 30” (2 szt.), tablet graficzny (2 szt.) w ramach stanowiska: Pracownia; komputer sterujący (1 szt.), wzmacniacz (2 szt.), głośniki sufitowe (12 szt.), w ramach stanowiska: Nagłośnienie ambientowe; serwer zarządzający (1 szt.) w ramach stanowiska: Część centralna. Przedmiotem zamówienia jest również zapewnienie połączeń pomiędzy poszczególnymi urządzeniami – pakiet interconnect: okablowanie wewnętrzne stanowisk, okablowanie sygnałowe HDMI, okablowanie zasilające, patchcord UTP. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia akcesoriów i okablowania koniecznego do uruchomienia, przetestowania i wdrożenia urządzeń i systemów multimedialnych działających w ramach wystawy, przy użyciu plików testowych AUDIO-VIDEO. Urządzenia multimedialne należy zamontować zgodnie z założeniami projektu aranżacji wystawy wykonanego przez pracownię projektową Koza Nostra Studio Sp. z o. o: a) Monitory należy zainstalować razem z uchwytami i maskownicami w przygotowanych przez Zamawiającego zabudowach meblowych zainstalowanych w ściankach ekspozycyjnych, wykonanych w systemie lekkich gipsowo-kartonowych ścian opartych na stalowych profilach nośnych. b) Monitory, komputery sterujące należy wykonać jako wolnostojące stanowiska multimedialne, wykonane w postaci stabilnych sztalug, przystosowanych do umieszczenia w ich wnętrzu monitora i komputera, zgodnie z projektem aranżacji wystawy pracowni Koza Nostra Studio Sp. z o. o. Należy zapewnić: A) sztalugi drewniane dedykowane pod ekran dotykowy 32’’ z komputerem sterującym, wykonane z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm. z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera, obudowa komputera malowana proszkowo na kolor zgodnie z rysunkiem – 2 kpl. Każda sztaluga ma zapewnić nieprzerwaną łączność z projektorem umocowanym na suficie za pośrednictwem sygnału radiowego (bezprzewodowe HDMI) i wyświetlać obraz z monitora na ścianie. B) sztalugi drewniane dedykowane pod stanowiska graficzne w formie „biurka”, wykonane z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm, malowana proszkowo na kolor zgodnie z rysunkiem, z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera – 2 kpl. C) sztalugę drewnianą dedykowaną pod ekran dotykowy 55’’ z komputerem sterującym, wykonana z twardego drewna (np.: dąb, buk, jesion, grab), drewno obrobione, heblowane, zabezpieczone bezbarwnym lakierem, podstawa sztalugi wykonana z blachy giętej, mocowanie monitora uchwytem do TV zapewniającym możliwość zawieszenia monitora 55’’ na sztaludze, obudowa pod komputer sterujący z blachy 1-2 mm, malowana proszkowo, z rewizją dopasowaną do rozmiarów komputera – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości sprzętu zawarto w Załączniku A do SIWZ – specyfikacja techniczna, formularz cenowy oraz projekt aranżacji wystawy autorstwa firmy Koza Nostra Studio Sp. z o. o. w części zawierającej szczegółowe rysunki i wytyczne dotyczące montażu urządzeń multimedialnych - Załącznik B do niniejszej SIWZ. Cały dostarczony w ramach niniejszego zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany i odpowiadający właściwym normom jakościowym oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w ciągu ostatnich 12 miesięcy od daty dostawy i nie jest obciążony jakimikolwiek prawami osób trzecich. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów lub dostawców z obszaru Unii Europejskiej. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w tym: dostawę sprzętu, rozpakowanie, skonfigurowanie, zainstalowanie, zaprogramowanie, wdrożenie, przeprowadzenie testów oraz przeszkolenie pracowników Muzeum z eksploatacji zamontowanych systemów multimedialnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Specyfikacja techniczna, szczegółowy formularz cenowy - Załącznik A do SIWZ, 3) Parafowany wzór umowy. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5) W przypadku zaoferowania urządzenia, nieuwzględnionego w rankingu Passmark - CPU Mark lub Passmark G3D Mark lub BAPCo Sysmark 2014 v. 1.5 Overall Performance lub Office Productivity wykonawca winien przeprowadzić test wydajnościowy we własnym zakresie i załączyć do oferty raport wydajnościowy oferowanego urządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach