Przetargi.pl
Zakup i montaż wyposażenia sceny w sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy oraz wideo w sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej im. Z. Mycielskiego w Strzyżowie

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Z. Mycielskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Mostowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 762 091 , fax. 172 760 028
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Z. Mycielskiego
    ul. Mostowa 2
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 172 762 091, fax. 172 760 028
    REGON: 69003904500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psm-strzyzow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż wyposażenia sceny w sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy oraz wideo w sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej im. Z. Mycielskiego w Strzyżowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz montaż przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Strzyżów, ul. Mostowa 10 - transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji (wyprodukowanych nie wcześniejszej niż w 2019 roku) wyposażenia sceny w sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy oraz wideo w sali koncertowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również konfigurację, uruchomienie oraz strojenie dostarczonych urządzeń i sprzętu a także przeprowadzenie szkoleń wskazanych przez Zamawiającego pracowników w ilości: a) minimum 6 godzin zegarowych wykładów obejmujących teoretyczne podstawy z zainstalowanego sprzętu oraz możliwości konfiguracyjne, b) minimum 6 godzin zegarowych zajęć praktycznych. 3. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, sprzętu i urządzeń profesjonalnych gwarantujących uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały, sprzęt, urządzenia i wyposażenie dowolnego producenta, pod warunkiem że posiadają one minimalne parametry lub lepsze od opisanych w dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Wykonawca dostarczając sprzęt i instalując go w sali musi uwzględnić wykonanie szeregu instalacji okablowania w taki sposób aby nie było ono widoczne. W takim przypadku koniecznym może okazać się demontaż sufitów, ścian lub podłóg które w chwili obecnej są na gwarancji generalnego wykonawcy budynku. Montaż kolumn basowych pod sceną wymaga prac rozbiórkowych sceny oraz wykonania adaptacji akustycznej tak aby poziom drgań nie przenikał na scenę. Wszystkie ingerencje rozbiórkowe muszą w finale doprowadzić do przywrócenia stanu pierwotnego. Uzgodnienie stosownych zgód od generalnego wykonawcy - gwaranta budynku leży po stronie wykonawcy. 5. Zamawiający informuje, że wymiary sali koncertowej wraz z rozmieszczeniem urządzeń znajdują się na dołączonym schemacie – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Kod CPV: 32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne. 7. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany – dostarczony, skonfigurowany, uruchomiony) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji w przypadku zgłoszenia usterki w działaniu urządzenia lub sprzętu, czas reakcji serwisu nie był dłuższy niż 36 godzin od momentu dokonanego zgłoszenia. Zgłoszenia będą każdorazowo dokonywane drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej. Przez czas reakcji serwisu rozumie się okres w którym zostanie usunięta usterka lub dostarczony i zainstalowany będzie sprzęt lub urządzenie zastępcze. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia wymaganego czasu reakcji serwisu. Ostateczny czas reakcji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy), - formularz cenowy, - opracowania własne, wydruki internetowe, karty techniczne (foldery) sporządzone w języku polskim - zawierające opisy proponowanego instrumentu i akcesoriów, na podstawie których Zamawiający będzie w stanie dokonać wstępnej oceny zgodności proponowanego sprzętu lub urządzeń z wymaganymi w przedmiocie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach