Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 367705100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż wyposażenia meblowego w lokalach przy ul. Sienkiewicza 23/1 i Sienkiewicza 23/24 w ramach zadania inwestycyjnego p n. Modernizacja mieszkania przy ul. Sienkiewicza 23/24 w Kielcach na potrzeby mieszkania treningowego dla wychowanków pieczy zastępczej oraz modernizacja mieszkania przy ul. Sienkiewicza 23/1 w Kielcach z przeznaczeniem dla kobiet z małymi dziećmi opuszczających placówki wsparcia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego wraz z transportem , montażem i ustawieniem w pomieszczeniach mieszkalnych w budynku położonym przy ul. Sienkiewicza 23 lok. 24 i ul. Sienkiewicza 23 lok. 1 w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 a do siwz . Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy zapoznać się z miejscem montażu mebli w poszczególnych mieszkaniach . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności Wykonawcy albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych . Szczegółowy sposób , warunki i zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22 a ustawy Pzp . 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną