Przetargi.pl
„Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim do końca 2018r”

Powiat Ostrowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 476 965 , fax. 412 476 610
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowiecki
    ul. Iłżecka 37
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 476 965, fax. 412 476 610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim do końca 2018r”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji: 1) samochodowych: zwyczajnych, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych – jednorzędowych, dwurzędowych 2) motocyklowych: zwyczajnych, indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, 3) motorowerowych: zwyczajnych, tymczasowych. Orientacyjne łączne zapotrzebowanie na tablice 22600 sztuk (w zależności od cen jednostkowych zawartych w ofercie wybranego Wykonawcy), w tym do końca 2017r. – 7 000 sztuk, a w okresie 01.01.2018r. do 31.12.2018r. – 15 600 sztuk. KOD CPV - 30.19.50.00-2 III.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia określa wzór umowy oraz kwestionariusz ofertowy. III.3 Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentach nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. III.4 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia przynajmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zadeklarowana przez Wykonawcę długość tego okresu będzie stanowiła pozacenowe kryterium oceny ofert (szczegółowo opisane w rozdziale XIII SIWZ). III.5 Sposób wykonania zamówienia: • Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1038). • Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobów dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków rejestracyjnych (Dz. U. z 2012 r, poz. 585). • Miejsce realizacji zamówienia - dostawa siedziba Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Iłżecka 37. Zamawiający wymaga, aby tablice rejestracyjne były dostarczane do pokoi wskazanych przez Zamawiającego podczas dostawy partii tablic rejestracyjnych. • Dostawa ma być realizowana sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia złożenia pisemnego zamówienia zbiorczego oraz polegać będzie również na wykonaniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela ich utraty, zniszczenia lub uszkodzenia. • Zamawiający wymaga by tablice rejestracyjne pakowane były w mocne kartonowe pudełka po 25 kompletów i opisane w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych, każdy komplet pakowany w folię. Natomiast w przypadku tablic pojedynczych wymaga się by były one pakowane po 50 sztuk w mocne kartonowe pudełka i opisane w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych, każda tablica pakowana w folię. Koszt opakowania i dostarczenia wliczony jest w cenę tablic. • W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych producent dokona wymiany tablic w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia i na swój koszt dostarczy do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł w terminie do 11.09.2017r. do godz. 9.45 2. Wadium może być wnoszone: a) pieniądzu w formie: - przelewu bankowego na konto Starostwa Powiatowego Bank Spółdzielczy Nr 78 8507 0004 2001 0047 5042 0003 b) poręczeniach bankowych złożonych w Referacie Zamówień Publicznych i Przetargów c) gwarancjach bankowych złożonych w Referacie Zamówień Publicznych i Przetargów d) gwarancjach ubezpieczeniowych Referacie Zamówień Publicznych i Przetargów e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, będzie decydować termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Przed upływem terminu składania ofert Oryginał należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - kserokopia aktualnego certyfikatu zgodności tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego. - kserokopia zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru wydanego przez właściwego Marszałka Województwa,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, 4) dowód wpłaty wadium. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 8 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach