Przetargi.pl
Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na modernizacji komunalnego placu zabaw. Elementy składowe inwestycji to: wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw z zachowaniem strefy bezpieczeństwa - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf., wykonanych przez specjalistę w wymaganymi uprawnieniami; 36 m-czna gwarancja na nowe urządzenie zabawowe; wykonanie dostawy i montażu nowego urządzenia zabawowego wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177, TUV, SUD; posadowienie nowego urządzenia zabawowego w gruncie zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta; wykonanie piaszczystej powierzchni bezpiecznej pod wybranym urządzeniem zabawowym zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177; wykonanie księgi nowego placu zabaw zgodnie z obowiązującym wzorem komunalnych placów zabaw na terenie Miasta Zielona Góra; wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w pkt. 3 urządzenia zabawowego po jego zamontowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kartę techniczna urządzenia zabawowego potwierdzającą zgodność z przedmiotem zamówienia (dokładny rysunek - zdjęcie urządzenia, opis i parametry urządzenia, rzuty boczne, strefy bezpieczeństwa, sposób montażu w gruncie). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy i rękojmi na okres kończący się 6 miesięcy po upływie okresu gwarancji. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe na łączną sumę ubezpieczenia stanowiącą wartość zadania wycenioną przez Wykonawcę oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu ważności ww. polisy do końca trwania robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia w przypadku, gdy umowa wygasa przed końcem zakończenia prac. W przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał prace za pośrednictwem Podwykonawców, OC deliktowe poszerzone o odpowiedzialność za Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach