Przetargi.pl
„Zakup i montaż sztucznego lodowiska w Nasielsku"

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 933 000 , fax. 236 912 470
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 933 000, fax. 236 912 470
    REGON: 52849790913000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i montaż sztucznego lodowiska w Nasielsku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż na sezon 2019/2020, demontaż po pierwszym sezonie 2019/2020, montaż na sezon 2020/2021 oraz demontaż lodowiska po drugim sezonie 2020/2021, nowego, sztucznego lodowiska o wymiarach 600 m² (20x30 m). Miejscem realizacji zamówienia jest teren miasta Nasielsk – miejsce wskazane przez Zamawiającego – plac boiska ze sztucznej trawy koło budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Nasielsku, ul. Kościuszki 21 ( Załącznik nr 9 Mapa podglądowa). Lodowisko ma funkcjonować od 01 grudnia do 28 lutego każdego roku. Obiekt nie będzie zadaszony, ma mieć charakter rekreacyjny o owalnym kształcie, bez żadnych torów w środku. Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) glikol etylenowy 35% jako czynnik chłodzący (ekologiczny), w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy lodowiska; 2) bandy rekreacyjne o specyfikacji: - wysokość minimum 1,2 m i długości niezbędnej do pełnego obwodowego zabezpieczenia płyty lodowiska, - wyposażone w 2 bramki dla łyżwiarzy o szerokości ok. 0,8 m, oraz 1 bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska „rolby”, -niewymagające stałego kotwienia do podłoża, - konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo, a wypełnienie z płyt o grubości min. 6 mm. Bandy muszą być zamocowane w sposób zapewniający sztywność. Listwa okopowa gr.10mm, listwa poręczowa gr.10mm, - montaż band polega na wzajemnym skręceniu każdej bandy z użyciem co najmniej dwóch śrub i połączeniu poprzez łączniki regulacyjne wykonane z płaskownika ze słupkiem o wysokości 1000 mm. Panele powinny w jednorodnej strukturze, takiej samej barwie i samosmarowne; 3) kompaktowy agregat chłodniczy, spełniający następujące wymagania: - moc ziębnicza agregatu minimum 150 kW celem poprawnego mrożenia tafli lodowiska, dla warunków pracy agregatu w temperaturze powietrza zewnętrznego do +10C i temperaturze glikolu -9C/-12C, - agregat musi posiadać pełny roboczy wsad czynnika chłodzącego dopuszczonego do stosowania i posiadającego wszelkie niezbędne atesty i zezwolenia na stosowanie, - obudowa agregatu – wysokoodporna na działanie warunków atmosferycznych, - agregat chłodniczy musi posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinien spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawnych w tym norm i przepisów w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i ochrony środowiska, - dla potwierdzenia spełnienia parametrów technicznych agregatu Wykonawca musi dostarczyć kartę techniczną agregatu, - głośność pracy agregatu chłodniczego nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku wg załącznika do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, tabela nr 1 pkt 3 (poziom mocy akustycznej nie może przekraczać 55 dB) – nie dotyczy fazy rozruchu, - należy zapewnić 2 niezależne obiegi chłodnicze z wbudowanym modułem hydraulicznym o czterostopniowej regulacji wydajności; 5) modułowe orurowanie płyty lodowiska z rur aluminiowych ø20x 2mm.Moduły o wym.1x6m. Rozstaw rur 60mm. Dla usztywnienia i zabezpieczenia odległości pomiędzy rurkami mrożącymi segmenty wyposażone w aluminiowe grzebienie dystansowe. Rury wzdłużne łączone krótkim odcinkiem rurki silikonowej z zaciskami. Kolektor z rur PE ø140mm z pętlą Tichelmana. Kolektor zasilająco – powrotny należy obudować w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem; 6) ułożenie pod orurowaniem chłodniczym warstwy 5 cm styroduru XPS zabezpieczonego 2 warstwami (góra/dół) folią budowlaną gr.5mm; 7) dostawa i montaż chodników gumowych o grubości min 4 mm w ilości niezbędnej dla uzyskania celu swobodnego dojścia do bramki lodowiska od miejsca zmiany obuwia lub przebieralni ( budynek istniejący). Konieczność ewentualnego przytwierdzenia chodnika powinna być zawarta w cenie montażu; 8) każdy transport i montaż niezbędny do realizacji zamówienia; 9) szkolenia w zakresie obsługi, montażu lodowiska i demontażu wraz z infrastrukturą lodowiska, oraz bezpiecznym użytkowaniem; 10) transport zdemontowanych elementów składowych lodowiska oraz zapewnienie miejsca do ich składowania do terminu drugiego montażu na koszt Wykonawcy; 11) zakup i dostawa pięćdziesięciu par łyżew (rozmiary łyżew należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji umowy; 12) zakup i dostawa suszarki, manualnej ostrzałki i regału na łyżwy; 13) zakup i dostawa 15 sztuk kasków ochronnych; 14) zakup i dostawa chodzików do nauki jazdy na łyżwach – 3 szt;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 2018, poz. 110 z późn. zm). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed terminem otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.23.2019” Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty. 9.4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 109 /I piętro/. 9.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 9.6.Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –załącznik nr 8 do SIWZ, 2) dokument pełnomocnictwa w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), 3) dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach