Gmina Łobez ogłasza przetarg
- Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
ul. Niepodległości 13 13
73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
REGON: 81168561600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż serwera sieciowego z wymianą głównej szafy sieciowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego, systemu kopii bezpieczeństwa wraz z wdrożeniem, który obejmuje serwer sieciowy, oprogramowanie, urządzenia do backup-u, szafy serwerowej z osłonami bocznymi, 19, 42U, 800x1000, przełącznika sieciowego SWITCH - w ilości 3 sztuk, zasilacza awaryjnego - UPS, konsoli KVM 8 port LCD 17 + klawiatura + touchpad PS/2 19, oraz wymiana głównej szafy sieciowej w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli Wykonawcy: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające itp.). b) legitymują się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, c) złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ 3) Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp., h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 4) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonanie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające, itp.) załącznik nr 5. 6) Wykaz oferowanych urządzeń z opisem technicznym. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) 8) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Formularz Oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do odpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa infrastruktury serwerowej wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem pracowników
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa i instalacja sprzętu serwerowego w budynku Urzędu Miejskiego w Gryficach
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2015-10-14 - zakup i dostawę, instalację i podłączenie fabrycznie nowego serwera rok produkcji 2015 r. do istniejącego w RCKiK w Szczecinie systemu Banku Krwi autorstwa Asseco Poland S.A.
Dodano: 2015-03-19 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla środowiska informatycznego serwerowni Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz usługi wdrożeniowe środowiska bazodanowego na potrzeby WOMP-ZCLiP
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa serwerów, oprogramowania i półki dyskowej do macierzy oraz urządzeń sieciowych dla Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG/AS/25/2014
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa 1.serwerów, urządzeń sieciowych, szafy serwerowej, ups, macierzy dyskowej oraz nas a wraz z niezbędnym oprogramowaniem 2.oprogramowania Oracle Standard Edition Onez licencją na dwa procesory wraz z asystą na 1 rok znak sprawy: ZP/220/43/14
Dodano: 2014-05-12 - Zakup 4 szt. serwerów Blade wraz z osprzętem
Dodano: 2014-05-08 - Dostawa serwerów na potrzeby projektu: MARINE POWER - Podniesienie jakości kształcenia na kierunku mechatronika w Akademii Morskiej w Szczecinie AG/AS/8/2014
Dodano: 2014-02-17