Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Zielonej w Dobrej na odcinku 298 mb

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 35
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974066 , fax. 091 3974066
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie
    ul. Niepodległości 35 35
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974066, fax. 091 3974066
    REGON: 81242966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Zielonej w Dobrej na odcinku 298 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Zielonej w Dobrej na odcinku 298 mb. 2. Zakres wykonania robót został opisany w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 3. Wykonanie zamówienia w całości nie może być powierzone podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452532520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 Pzp w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 21.04.2008 r. do godziny 10.00. Numer rachunku bankowego Zamawiającego w Banku PKO BP 06 1020 2847 0000 1802 0009 6370 Zwrot wadium nastąpi po podpisaniu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z wybranym Wykonawcą w ciągu 3 dni na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oryginał dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego należy załączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było wadium przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa art. 22 i art. 24 ust. 1 Pzp, b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, e) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 89: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej przy obliczeniu ceny, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp i wymienionych w pkt 5 ppkt 5.1. SIWZ Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj.: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem poświadczające kwalifikacje oraz uprawnienia kierownika budowy stanowiące załącznik nr 3 do formularza oferty SIWZ (Rozdział II Druki i Formularze). 4. Wykaz sprzętu stanowiący załącznik nr 4 do formularza ofert. Dokument ten musi być złożony w oryginale (Rozdział II Druki i Formularze). 5. Wykaz robót stanowiący załącznik nr 5 do formularza ofert. Dokument ten musi być złożony w oryginale (Rozdział II Druki i Formularze). 6. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty SIWZ wraz z wypełnionym przedmiarem robót (Rozdział II Druki i Formularze) Dokument ten musi być złożone w oryginale. 7. Aktualne, czyli odzwierciedlające stan faktyczny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisie do KRS. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną