Przetargi.pl
Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6. Przedmiot zamówienia: zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach komunalnych. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wybudowaniu nowego placu zabaw dla dzieci małych, złożonego z: 6.1.1. urządzeń drewnianych montowanych w gruncie na kotwach, 6.1.2. powierzchni piaszczystej jako powierzchni bezpiecznej całego placu zabaw, 6.1.3. chodników, 6.1.4. zieleni niskiej, 6.1.5. ogrodzenia z dwoma furtkami. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ. 6.3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kolorowej karty technicznej urządzeń zabawowych z dokładnym rysunkiem (zdjęciem) urządzeń, opisem urządzeń, strefami bezpieczeństwa. 6.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren modernizowanych placów zabaw w terminie 14 dni od podpisania umowy. 6.5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji na prace będące przedmiotem niniejszej umowy oraz rękojmi za wady robót kończący się sześć miesięcy po upływie okresu gwarancji. 6.6. Wszelkie naprawy gwarancyjne będą odbywać się bez dodatkowych opłat ( w tym również opłat za transport i dojazd). 6.7. W przypadku 3-krotnej naprawy tego samego urządzenia w okresie udzielonej gwarancji, Wykonawca dokona jego wymiany na nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości 7000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach