Przetargi.pl
Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnym placu zabaw zlokalizowanym przy ul. Jaskółczej 23 w Zielonej Górze.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnym placu zabaw zlokalizowanym przy ul. Jaskółczej 23 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnym placu zabaw zlokalizowanym przy ul. Jaskółczej 23 w Zielonej Górze - zgodnie z wcześniej wykonaną własną koncepcją zagospodarowania terenu. Plac zabaw jest zlokalizowany w granicach nieruchomości gruntowej 27/9 przy ul. Jaskółczej w Zielonej Górze. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą niżej wymienione zadania: 1) Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw o pow. 560 m2 z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół urządzeń - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami- przy wykonaniu koncepcji zagospodarowania należy uwzględnić pozostawienie na placu zabaw znajdujących się tam: piaskownicy, huśtawki ważki i huśtawki na sprężynie oraz pozostawienie wolnego miejsca na dwie ławki o dł. 2m (które zostaną ustawione przez Zamawiającego w późniejszym terminie); 2) Wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych - wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177, TUV, SUD; 3) Wykonanie piaszczystej powierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi o krytycznej wysokości upadku powyżej 1m - zgodnie obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177; 4) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - z dwiema furtkami; 5) Posadowienie nowych urządzeń zabawowych w gruncie - na kotwach (urządzenia drewniane) lub w betonie (urządzenia metalowe) - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta; 6) Wykonanie księgi zmodernizowanego placu zabaw; 7) Wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami dla każdego z zamontowanych urządzeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty karty techniczne urządzeń zabawowych potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia (dokładny rysunek - zdjęcie urządzenia, opis, parametry urządzenia i sposób montażu w gruncie). 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z rozszerzeniem o OC kontraktowe na łączną sumę ubezpieczenia stanowiącą wartość zadania wycenioną przez Oferenta oraz w przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał prace za pośrednictwem Podwykonawców - OC deliktowe poszerzone o odpowiedzialność za Podwykonawców; 2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity). 6. Wykonawca na prace będące przedmiotem umowy udzieli Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres kończący się 6 miesięcy po upływie okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach