Przetargi.pl
Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2010-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw. 3.2. Zamówienie obejmuje zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych zgodnie z wcześniej wykonaną własną (Wykonawcy) koncepcją zagospodarowania terenu na placach zabaw na terenach komunalnych Miasta Zielona Góra, w związku z czym w skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 3.2.1. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu każdego z modernizowanych placów zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf; 3.2.2. wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA na terenach modernizowanych placów zabaw wraz z wykonaniem powierzchni piaszczystej jako powierzchni bezpiecznej pod i wokół posadowionych urządzeń zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 11177. 3.2.3. Dostarczenie dokumentacji od producenta o dostarczonych i posadowionych w gruncie urządzeniach zabawowych; 3.2.4. Powykonawcza deklaracja Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w pkt.3.2.2. wszystkich urządzeń zabawowych po ich zamontowaniu; 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; 3.4. Wykaz placów zabaw objętych przedmiotem zamówienia oraz wykaz pożądanych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych, znajduje się w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; 3.5. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.5.1. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanych placach zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE: a) PN-EN 1176-1:2009; b) PN-EN 1176-2:2009; c) PN-EN 1176-3:2009; d) PN-EN 1176-5:2009; e) PN-EN 1176-6:2009; f) PN-EN 1176-7:2009; g) PN-EN 1176-10:2009; h) PN-EN 1177:2009. 3.5.2. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe; 3.5.3. W przypadku elementów drewnianych, które mają kontakt z ziemią, muszą być one zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami: 1. EN 355-2 2. EN 351-1 3.5.4. Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń dzieci; 3.5.5. Urządzenia muszą być zamocowane w gruncie na kotwach; 3.5.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w pkt 1.1. Programu funkcjonalno - użytkowego, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego urządzenia zabawowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 3.5.7. Otoczenie urządzeń musi mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń; 3.5.8. Wszystkie urządzenia muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego; 3.6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia, ponieważ zamieszczone wycinki mapek nie uwzględniają złożoności terenów placów zabaw. 3.7. Od wyłonionego Wykonawcy, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 3.7.1. w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy spotkania z Wykonawcą potwierdzonego spisaniem protokołu celem dokonania niezbędnych ustaleń i wniesienia ewentualnych uwag do koncepcji; 3.7.2. dostarczenia do dnia odbioru końcowego koncepcji zagospodarowania terenu każdego z modernizowanych placów zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF, wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami; 3.8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie nowo zamontowane urządzenia zabawowe. UWAGA: Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert wymagać będzie dołączenia do oferty certyfikatów oraz kolorowych zdjęć oferowanych urządzeń zabawowych, które będą służyć jak dowód do końcowego odbioru robót i uznania poprawności wykonanego zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wynikającymi z przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18. Wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach