Przetargi.pl
Zakup i montaż kontenerów w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Utworzenie żłobka „Bajkowa Kraina” w Biczycach Dolnych – Numer projektu RPMP.08.05.00-12-0171/16

Wójt Gminy Chełmiec ogłasza przetarg

  • Adres: 33395 Chełmiec, ul. Papieska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 430 461 , fax. 184 430 461
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chełmiec
    ul. Papieska 2
    33395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 184 430 461, fax. 184 430 461
    REGON: 53224000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż kontenerów w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Utworzenie żłobka „Bajkowa Kraina” w Biczycach Dolnych – Numer projektu RPMP.08.05.00-12-0171/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest łączne wykonanie: a) czynności projektowych wykonanych na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno Użytkowego oraz czynności administracyjnych polegających na takim działaniu wykonawcy aby uzyskał w imieniu zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na budowę obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. b) robót budowlanych na zadaniu pn. Zakup i montaż kontenerów w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Utworzenie żłobka „Bajkowa Kraina” w Biczycach Dolnych – Numer projektu RPMP.08.05.00-12-0171/16 b) czynności administracyjnych polegających na takim działaniu wykonawcy aby uzyskał w imieniu zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w ramach wykonania umowy i terminu jej obowiązywania jest zobowiązany do wykonania łącznie zgodnie z pkt 3.1 pkt 1 a), b) i c) niniejszej SIWZ zarówno robót budowlanych jak i wszelkich czynności administracyjnych służących do uzyskania określonego celu. 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że Program Funkcjonalno-Użytkowy został określony na parametrach ogólnych i dopuszczalna jest taka jego zmiana aby możliwe było zmniejszenie jego powierzchni przy spełnieniu wszelkich norm koniecznych do pobytu założonej liczby dzieci. Program Funkcjonalno-Użytkowy należy traktować jako poglądowy, jeżeli są możliwe zmiany zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, które mogą spowodować obniżenie ceny przy zachowaniu założeń podstawowych a mianowicie liczby dzieci, zmiany takie można wprowadzić. Miejsce realizacji robót budowlanych: Biczyce Dolne, Gmina Chełmiec Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: W PFU, we wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy i/lub nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o niegorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z PFU. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego zatem zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach