Przetargi.pl
Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka

GMINA WIELICZKA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2022-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIELICZKA
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 351555364
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa przedszkola na osiedlu Lekarka”, stan surowy zamknięty. Prace będą polegać na przebudowie, nadbudowie i rozbudowie istniejącego budynku handlowo-usługowego na budynek przedszkola na działce nr ew. 831/1 w Wieliczce przy ul. Grottgera. Projektowany budynek usytuowany jest centralnie na działce, w przepisowych odległościach od granicy działki od strony wschodniej, zachodniej i północnej, od strony ulicy Grottgera budynek usytuowany jest częściowo w pasie terenu pomiędzy liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu i linią zabudowy.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:3. Projektuje się budynek na rzucie prostokąta o wymiarach w osi 12,70 x 21,65 m i wysokości 9.60 m od poziomu terenu przed głównym wejściem do budynku. Przedmiotowy budynek handlowo-usługowy po wykonaniu projektowanej przebudowy części istniejącej, nadbudowany o jedną kondygnację i rozbudowy w zakresie przedłużenia ściany w osi 7, stanowić będzie budynek przedszkola w zabudowie wolnostojącej, dwukondygnacyjny w tym: parter i poddasze użytkowe z dachem wysokim dwuspadowym o symetrycznie położonych połaciach z oknami połaciowymi dla doświetlenia poddasza. Wejście do budynku od strony północnej z zadaszonego ganku. Kształt bryły projektowanego budynku horyzontalny. Dach budynku w podstawowej formie dwuspadowy w układzie osiowym, o nachyleniu głównych połaci dachowych w wielkości 30º. W budynku w poziomie parteru projektuje się dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, szatnie, catering kuchenny, pomieszczenia socjalne dla personelu wraz z ubikacjami w tym jedna dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze (środki czystości), klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych, układ komunikacji poziomej i wiatrołap wejściowy. Na poziomie poddasza projektuje się dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, sala ćwiczeń indywidualnych z zapleczem, zaplecze socjalno-biurowe personelu, kotłownię, pom. gospodarcze, układ komunikacji poziomej i klatkę schodową z podestem dla niepełnosprawnych (przewiduje się wykonanie tylko stanu surowego zamkniętego). Projektuje się budynek posadowiony na ławach i ścianach fundamentowych wewnątrz budynku projektowane oraz w części ścian zewnętrznych istniejących, a także w części projektowanych do przebudowy. Projektuje się ławy fundamentowe, żelbetowe o przekroju prostokątnym, ściany fundamentowe żelbetowe, W części przebudowanej, ściany parteru murowane z bloczków ceramicznych na zaprawie c-w, w ścianach parteru żelbetowe słupy usztywniające konstrukcję, strop nad parterem płytowy żelbetowy, monolityczny, ściany poddasza murowane z bloczków ceramicznych dwie sale dydaktyczne z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na leżaki, stropodach i dach o konstrukcji drewnianej krokwiowo płatwiowej z pokryciem blachą gładką łączoną na rąbek stojący ( typowe panele blaszane szerokości 50 cm łączone na zatrzaski). Należy dostarczyć i zamontować tablicę informującą o dofinansowaniu z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.Dane techniczne budynku: ● Powierzchnia zabudowy: = 286,50 m² ● Powierzchnia użytkowa: = 434,47 m² ● Powierzchnia całkowita: = 564,22 m² ● Kubatura budynku: = 2.191,00 m³ ● Wysokość budynku = 9,60 m ● Kondygnacje nadziemne = 2 ● Wymiary rzutu budynku przedszkola: długość = 22,79 m, szerokość: =113,34 m. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej i stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji:- Dokumentacja techniczna – załącznik nr 9 do SWZ;- Decyzje i uzgodnienia – załącznik nr 10 do SWZ;- Dokumentacja geologiczna – załącznik nr 11 do SWZ- STWIORB – załącznik nr 12 do SWZ;- Przedmiar robót – załącznik nr 13 do SWZ;UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje stan surowy zamknięty!5. Z uwagi na obszerność dokumentacji technicznej oraz narzucone przez platformę zakupową ograniczenie wielkości zamieszczanych plików, Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ została spakowana do archiwum częściowego w postaci dwóch plików: Zał. nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna.zip.001Zał. nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna.zip.002 Aby rozpakować archiwum częściowe, należy pobrać oba wymienione wyżej pliki do tej samej lokalizacji (do tego samego folderu) nie zmieniając ich nazw, a następnie, przy użyciu programu do archiwizacji plików (np. 7-zip), rozpakować pierwszy plik archiwum, to jest plik Zał. nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna.zip.001. Przykładowy sposób rozpakowania w środowisku Windows przy użyciu programu 7-ZIP: prawy przycisk myszy → 7-Zip → wypakuj tutaj. Program automatycznie rozpakuje wówczas oba pliki archiwum częściowego w wyniku czego otrzymają Państwo folder o nazwie Zał. nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna o rozmiarze 315 MB. Jeżeli po rozpakowaniu archiwum wystąpi problem z odczytem plików (w szczególności dot. plików w formacie PDF) należy się upewnić, czy ścieżka dostępu do danego pliku (łącznie z jego nazwą) była krótsza niż 256 znaków.6. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) cześć dalsza opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść do dnia 26.09.2022 r. do godz. 10:00 i musi ono być utrzymywane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli udokumentuje posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 300 000,00 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej:2.1) Wykonawca spełni warunek jeżeli udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub (i) rozbudowie lub (i) przebudowie lub (i) remoncie lub (i) modernizacji budynku (co najmniej do stanu surowego zamkniętego) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2. Uwaga. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz wykonanych robót dotyczy robót w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.2.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu, lub odpowiadające im uprawnienia równoważne*.*Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia równoważne wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach