Przetargi.pl
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Łabiszyńskiej 20 (Ośrodek Sportu i Rekreacji w dzielnicy Targówek),

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-397 Warszawa, ul. Łabiszyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 884 85 00 , fax. 22 884 84 20
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
    ul. Łabiszyńska 20
    03-397 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 884 85 00, fax. 22 884 84 20
    REGON: 14244256400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Łabiszyńskiej 20 (Ośrodek Sportu i Rekreacji w dzielnicy Targówek),
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej. Celem planowanego przedsięwzięcia jest zmniejszenie poboru energii elektrycznej z sieci publicznej poprzez zastosowanie rozwiązania wykorzystującego odnawialne źródła energii. Instalacja o mocy znamionowej 110,20 kWp składać się będzie z modułów monokrystalicznych oraz elementów niezbędnych do prawidłowej pracy instalacji, w tym: inwertera, urządzenia do systemu zdalnego odczytu produkcji energii elektrycznej z możliwością zdalnego odczytu poprzez stronę www, skrzynki z ogranicznikiem przepięć DC i skrzynki AC. Energia elektryczna produkowana w elektrowni PV będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego na pływalni POLONEZ. 1) Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę projektem, dokumentacją techniczną oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych. Procedura - skrót robót: a) wykonanie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej, b) montaż paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją), c) montaż instalacji elektrycznej, d) montaż inwerterów fotowoltaicznych, e) montaż konstrukcji wsporczych, f) sprawdzenie konfiguracji i działania modułu zdalnego – wysyłanie potwierdzenia, g) podłączenie do uziemienia, h) sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania. 2) Montaż instalacji nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, o którym zostanie poinformowany Beneficjent pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym. 3) Wszystkie elementy wykorzystane do wykonania instalacji powinny być nowe, nie używane oraz panele fotowoltaiczne powinny pochodzić od producentów oferujących min. 20 lat gwarancji na wady ukryte i 25 lat gwarancji na moc. Moduły fotowoltaiczne powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 4) Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta i dokumenty wymagane do zgłoszenia instalacji u dostawcy energii elektrycznej oraz dokumenty do uzgodnień z URE. 5) Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie montażu i sprzedaży oferowanych modułów i falowników. 6) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wymagane pozwolenia i uzgodnienia. 7) Czas reakcji serwisowej powinien wynosić nie mniej niż 72h. 8) Okres gwarancji na roboty montażowe winien wynosić min. 5 lat. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: program funkcjonalno-użytkowy, i projekt instalacji fotowoltaicznej on-grid.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), które może być wniesione w jednej lub kilku następujących w formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 2. Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie. 3. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rachunku: 90 1030 1508 0000 0005 5105 3024 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy celem kompletności dokumentacji dołączyć do oferty 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach