Przetargi.pl
Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Domanice

Gmina Domanice ogłasza przetarg

  • Adres: 08-113 Domanice, 52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domanice
    52
    08-113 Domanice, woj. mazowieckie
    REGON: 711582121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Domanice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Realizacja wniosku obejmuje zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznych, uzgodnienie instalacji ze specjalistą w zakresie ochrony ppoż., dostawę materiałów potrzebnych do prawidłowego wykonania instalacji fotowoltaicznych oraz montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu budynków lub na podłożu następujących budynków użyteczności publicznej:1) Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim,2) Szkoły Podstawowej w Domanicach – Kolonii, 3) Oddziałów Przedszkolnych w Domanicach, będących częścią Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii,4) Stacji wodociągowej w Olszycu Szlacheckim,5) Stacji wodociągowej w Domanicach-Kolonii,6) Wiejskiego Domu Kultury w Olszycu Szlacheckim,7) Wiejskiego Domu Kultury w Czachach,8) Oczyszczalni ścieków w Domanicach,9) Urzędu Gminy Domanice,10) Budynku będącego własnością Gminy Domanice w miejscowości Domanice-Kolonia.2. Realizacja wniosku obejmuje także zaprojektowanie i wykonanie docieplenia dachu, wymiany poszycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz instalacją odgromową, wymiany świetlików, modernizacji komina, oraz komina wentylacyjnego biegnącego ze stołówki szkolnej na budynku Szkoły Podstawowej w Domanicach-Kolonii.3. Realizacja wniosku obejmuje także zaprojektowanie i wykonanie docieplenia dachu, wymiany poszycia dachowego wraz z orynnowaniem oraz instalacją odgromową na budynku Szkoły Podstawowej w Olszycu Szlacheckim.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:1) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU fotowoltaika) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 1 SWZ;2) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU Dach SP Domanice) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 2 SWZ;3) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej jako PFU Dach SP Olszyc) – w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w rozdziale III ust. 3 SWZlub wszystkie programy funkcjonalno-użytkowe zwane dalej jako PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach