Przetargi.pl
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp dla SUW w Kłotnie

GMINA BARUCHOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 87-821 Baruchowo, 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 284 56 82 , fax. 284 58 48
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BARUCHOWO
    54
    87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 284 56 82, fax. 284 58 48
    REGON: 910866790
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baruchowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp dla SUW w Kłotnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kłotno, gmina Baruchowo, woj. Kujawsko-pomorskie i obejmuje, dostawę, montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisanego w niniejszej SWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej, w zakres której wchodzi:a) Wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczej pod instalację fotowoltaiczną dla 124 szt. paneli (przy założeniu że moc jednego to minimum 390 W. Dla uzyskania zakładanej mocy poszczególnych instalacji fotowoltaicznych Wykonawca może zastosować panele o mocy większej niż wyżej założone.b) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 48,96 kWp lecz nie większej niż 49,92 kWp (panele fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, inwertery, falowniki, itp.),c) Wykonanie instalacji odgromowej,d) Montaż systemu zdalnego odłączania paneli w przypadku zagrożenia pożarowego,e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja (instalacje o mocy 6,5 kWp i większe) musi być uzgodniona i podpisana przez Rzeczoznawcę P.Poż. 2. W zakresie wykonania prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona wszelkie prace niezbędne do realizacji zadania, m.in. takie jak:a) dostawa oraz montaż niezbędnych systemowych konstrukcji, okablowania i urządzeń dla instalacji fotowoltaicznej;b) wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany), prowadzenia w terenie oraz zabezpieczenie ich;c) montaż instalacji odgromowych chroniących zbudowane instalacje;d) montaż zabezpieczenia i wyłącznika PPOŻ dla instalacji oraz wyraźne jego oznaczenie;e) opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji przeciwpożarowej instalacji;f) dokonanie wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń związanych z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż;g) wykonanie niezbędnych prac porządkowych po realizacji prac;h) uruchomienie oraz przeprowadzenie testów ruchowych jak również prób odbiorczych;i) dokonanie zgłoszenia (w porozumieniu z Użytkownikami) mikroinstalacji Sprzedawcy energii elektrycznej oraz w razie konieczności uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu;j) przeszkolenie użytkowników i przekazanie instalacji fotowoltaicznej Zamawiającemu;k) przekazanie użytkownikowi dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej.3. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.4. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne czyli użycie do wycen i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał, urządzenia i technologie posiadają parametry techniczne i fizyczne nie gorsze niż materiały urządzenia i technologie wskazane w tych opracowaniach.5. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.6. Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów i wyrobów dostarczonych na miejsce zamontowania przez Wykonawcę. 7. Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim. 8. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech).9. W okresie gwarancji i rękojmi:a) Naprawy wynikające z udzielonej gwarancji i rękojmi będą wykonywane bezpłatnie. b) Wykonawca wykona bezpłatny coroczny przegląd instalacji oraz pomiary instalacji po stronie AC oraz DC które dostarczy do Zamawiającego.10. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia, b) wywozu i utylizacji odpadów oraz utrzymanie terenu realizacji prac jako uporządkowany,c) zabezpieczenia na czas realizacji zamówienia terenu prac wraz ze znajdującym się na nim mieniem Wykonawcy i Zamawiającego, d) zabezpieczenia dostawy niezbędnych materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia, e) zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu pracy, f) przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami wykonawczymi, g) zastosowania wyrobów dopuszczonych do stosowania przy wykonaniu zadania, h) prace należy wykonywać pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, i) prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, j) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Ewentualny koszt dokumentacji powykonawczej w całości obciążają Wykonawcę. k) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed planowanym wykorzystaniem materiału lub urządzeń, szczegółowe informacje ich dotyczące, m. in. świadectwa badań, certyfikaty, świadectwa o dopuszczeniu do użytkowania itp. l) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich norm dotyczących ochrony środowiska w tym: zastosuje zabezpieczenia przed: zanieczyszczeniem wody pyłami lub substancjami toksycznymi, zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami, możliwością powstania pożaru, poprzez utrzymywanie sprawnego sprzętu przeciwpożarowego na terenie realizacji zadania, odpowiednie składowanie oraz zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich do materiałów łatwopalnych, m) Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie i oznaczenie istniejących instalacji znajdujących się na terenie realizacji zadania, n) W razie przypadkowego uszkodzenia jakiejkolwiek istniejącej instalacji Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za takie zdarzenie. o) Wykonawca złoży Zamawiającemu z wyprzedzeniem 3 dni roboczych gotowość do odbioru końcowego. p) Prace wykonywane będą przy czynnych budynkach, w związku, z czym miejsce prac jak również składowania materiałów powinno być odpowiednio i zgodnie z przepisami zabezpieczone i oznakowane. q) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich ewentualnych uzgodnień, zgłoszeń i uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia związane z prawem budowlanym oraz uzgodnieniami Ppoż.r) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia (w porozumieniu z Zamawiającym) mikroinstalacji Sprzedawcy energii elektrycznej oraz w razie konieczności uaktualnienia (dostosowania) mocy przyłączeniowej właściwego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy PLN). Ubezpieczenie, o którym mowa powyżej, powinno obowiązywać w sposób ciągły przez cały okres realizacji zamówienia. Dopuszcza się zawarcie kilku umów następujących po sobie na krótsze okresy, przy zachowaniu ciągłości. Wykonawca każdorazowo będzie przedkładał Zamawiającemu kopię polisy (polis) oraz dowód (dowody) opłacania składek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw minimum jedną pracę o podobnym charakterze (tj. dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych) o mocy min. 45 kWp,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do podłączenia instalacji w Rozdzielni Głównej tj. osobę posiadającą ważne uprawnienia SEP "E" oraz "D". Osoby te muszą posiadać doświadczenie minimum 1 rok.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach