Przetargi.pl
Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Brześć Kujawski - III Etap

GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54)2316313 , fax. (54)2316324
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54)2316313, fax. (54)2316324
    REGON: 910866815
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Brześć Kujawski - III Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Projekt będzie realizowany w 3 lokalizacjach na terenie Gminy Brześć Kujawski, na budynkach użyteczności publicznej, w tym: - na stacji uzdatniania wody w Brześciu Kujawskim; - na oczyszczalni ścieków w Starym Brześciu; - w Szkole Podstawowej w Wieńcu. Działki, na których realizowana będzie inwestycja stanowią własność/użytkowanie wieczyste Gminy Brześć Kujawski, z wyjątkiem dz. nr 13/8, do której Gmina Brześć Kujawski posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu od EKO-BRZEŚĆ Sp. z o.o. W ramach projektu powstaną 3 instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brześć Kujawski, w tym: - na oczyszczalni ścieków w Starym Brześciu; - na stacji uzdatniania wody w Brześciu Kujawskim; - w Szkole Podstawowej w Wieńcu. Łączna moc wszystkich 3 instalacji 135,00 kWp.W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Termin wykonania: - sierpień 2024 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:- płatność końcowa - 2024 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach