Przetargi.pl
Zakup i dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35301 Rzeszów, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
    ul. Lwowska 60
    35301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
    REGON: 69069752900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawy sprzętu jednorazowego użytku do hemodializy. Pakiet nr 1- Linie krwi do aparatów AK 96, 200, Pakiet nr 2- Linie krwi do aparatów Fresenius 4008B/S, Pakiet nr 3- Linie krwi do aparatu Fresenius 5008, Pakiet nr 4- Igły do hemodializy, Pakiet nr 5- Filtr płynu dializacyjnego do aparatu Fresenius 4008 S, 5008, DIASAFE plus, Pakiet nr 6- Dializatory do hemodializy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (dla każdego pakietu osobny). 2) Wypełniony Formularz cenowy (dla każdego pakietu osobny). 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 6) W celu oceny parametrów technicznych Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek zaoferowanego asortymentu w ilości podanej w Załączniku nr 5 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 1. Próbki należy opisać podając: a) numer pakietu, b) numer pozycji w pakiecie, c) nazwę Wykonawcy, 2. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy nie będzie miał zastosowania. 3. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak ich złożenia na dzień składania ofert, bądź złożenia niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w specyfikacji asortymentowo – cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Zamawiający zastrzega, że próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną