Przetargi.pl
Dostawy materiałów szewnych, produktów specjalistycznych, siatek chirurgicznych i ginekologicznych oraz dostawy opatrunków i materiałów recepturowych

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotniej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów szewnych, produktów specjalistycznych, siatek chirurgicznych i ginekologicznych oraz dostawy opatrunków i materiałów recepturowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. nr 1 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany (poliglikonatem), o okresie wchłaniania od 60 do 90 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach 60- 70%, po 3 tygodniach ok.40-50%, po 4 tygodniach ok. 20% - 38 poz. asort. w różnych ilościach; zad. nr 2 – Nici wchłanialne syntetyczne, dwuskładnikowe ( wykonane z kopolimeru składającego się w 90% z glikolidu i w 10% z L-laktydu), plecione, powlekane mieszaniną (50% kopolimer glikolidu i L-laktydu /35/65/ oraz 50% stearynian wapnia) lub mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego, z igłami silikonizowanymi. Profil wchłanialności 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego: 75% poczatkowej zdolności podtrzymywania po 14 dniach, 40-50% po 28 dniach, 25% po 28 dniach od zaimlantowania - 1 poz. asort. w ilości 540 saszetek; Zad. nr 3 – Syntetyczny szew wchłanialny z kopolimeru (90% glikolidu + 10% L-Laktyd), pleciony barwiony. 0kres wchłaniania 56-70 dni, (efektywny okres podtrzymywania tkankowego 28-35 dni) - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 4 – Nici syntetyczne, plecione, szybkowchłanialne - do około 42 dni, wykonane z poliglaktyny 910, podtrzymywanie tkankowe 50% - 5- dniach, 0% - po 10-dniach, bezbarwne- 14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 5 – Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-210 dni , i zdolności podtrzymywania tkankowego minimum 90% po 14 dniach, 50%--70% po 28 dniach- 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 6 – Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany- 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 7 – Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, polipropylenowy, poz. 1-8 szwy naczyniowe z polipropylenu i polietylenu- 16 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 8 – Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy z igłami silikonizowanymi- 18 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 9 – Szew niewchłanialny pleciony poliestrowy stosowany w niewydolności szyjki macicy -1 poz. asort. w ilości 48 saszetek; Zad. nr 10 – Szew z naturalnego włókna jedwabnego, niewchłanialny, powlekany (silikonem lub woskiem) -1 poz. asort. w ilości 216 saszetek; Zad. nr 11 – Szew wchłanialny, pleciony, powlekany, poliglikolowy. Czas wchłaniania 60-90 dni -1 poz. asort. w ilości 60 saszetek; Zad. nr 12 – Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy-1 poz. asort. w ilości 360 saszetek; Zad. nr 13 – Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilament poliamidowy- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 14 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, z mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego, o okresie wchłaniania 50-70 dni. Zdolność podtrzymymywania tkankowego minimum 75% po 2 tygodniach, minimum 50% po 3 tygodniach i minimum 25% po4 tygodniach -1 poz. asort. w ilości 60 saszetek; Zad. nr 15 – Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony,bezigłowy, powlekany polibutylenem-1 poz. asort. w ilości 180 saszetek; Zad. nr 16 – Szew odbarczający (przeciwewenteracyjny) zapobiegający rozejściu się rany-1 poz. asort. w ilości 32 saszetek; Zad. nr 17 – Szew chirurgiczny. Szew wchłanialny, monofilament syntetyczny wykonany z glikonatu. Całkowity okres wchłaniania od 60-90dni.Podtrzymywanie tkankowe 50% po 14 dniach - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 18 –Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin- 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 19 – Siatka ginekologiczna, monofilamentowa, polipropylenowa-1 poz. asort. w ilości 15 saszetek; Zad. nr 20 – Produkty specjalistyczne- 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 21 – Opatrunki i przylepce -29 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 22 – Opatrunki -32 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 23 – Stimulan Rapid-1 poz. asort. w ilości 20 op.; Zad. nr 24 – Tampony nosowo-gardłowe - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 25 – Kompresy jałowe- 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 26 – Gaza hemostatyczna- 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 27 – Opatrunki do tamowania krwawień- 3 pozycje w ilości po 8 opakowań; Zad. nr 28 – Materiały recepturowe- 41 pozycje w różnych ilościach; Zad. nr 29 – Materiały recepturowe I I - 10 poz. asort. w różnych ilościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy wypełniony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy wypełniony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Termin ważności asortymentu będzie nie krótszy niż min. 12 miesięcy przed jego upływem licząc od daty dostawy o ile inny termin nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 określającym przedmiot zamówienia. 6. W przypadku wątpliwości co do oferowanych produktów według treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek- bez obciążania zamawiającego kosztami za dostarczone próbki - (w zakresie zadań 20-29), katalogów/prospektów. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki w zakresie: zadań 1-19 - bez obciążania zamawiającego kosztami za dostarczone próbki - (ilości podane są w kosztorysie ofertowym, do każdego zadania) do czasu składania ofert zgodnie z rozdziałem XI pkt. 1 szczelnie zamknięte w opakowaniu z nazwą asortymentu, nr zadania i firmą, która dostarczyła w/w próbki. 8. Próbki zostaną wykorzystane w praktyce podczas zabiegów i posłużą do oceny jakościowej, w związku z czym nie podlegają zwrotowi Wykonawcy po rozstrzygnięciu procedury, za wyjątkiem próbek niepodlegających testowaniu z uwagi na wykluczenie Wykonawcy, odrzucenie oferty z postępowania przetargowego lub zwrócenia oferty bez otwierania złożonej po terminie wyznaczonym na składanie ofert. 9. Do oferty należy przedłożyć wykaz dostarczonych próbek. Wykaz powinien zawierać: nazwę i numer zadania, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, numer katalogowy, ilość. 10. Próbki należy złożyć w Aptece Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu w godz. od 800 do 1445 od poniedziałku do piątku. Próbki te będą odbierane za potwierdzeniem pisemnym. 11. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 określającym przedmiot zamówienia. 12. Wymagania dotyczące zadań nr 1-17: a) Opakowania zbiorcze, jak i każda pojedyncza saszetka ma być wyraźnie opisana: numerem katalogowym, numerem serii, datą ważności, symbolem i rodzajem igły, długością nici. b) Opakowanie zbiorcze jak i każda pojedyncza saszetka ma być opisana co do rodzaju szwu w języku polskim 13. Wymagania dotyczące pozostałych zadań nr 18 -29: Każde opakowanie jednostkowe/zbiorcze dostarczane przez wykonawcę do zamawiającego – dotyczy towaru dostarczanego po zawarciu umów – musi posiadać: a. opis w języku polskim; b. termin ważności produktu; c. znak CE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną