Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3573031 , fax. 041 3572491
- Data zamieszczenia: 2015-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
ul. Armii Krajowej 22 22
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3573031, fax. 041 3572491
REGON: 28100000204289 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawy materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie Nr spr. ZOZ/ZP/6/06/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby ZOZ w Pińczowie. Asortyment i ilość zamawianych materiałów zawiera zał. nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy podzielony na pakiety nr 1 i nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpinczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawy materiałów biurowych na potrzeby ZOZ w Pińczowie (numer sprawy ZOZ/ZP/6/05/2014)
Dodano: 2014-05-21 - dostawa materiałów biurowych DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek laserowych dla Izby Skarbowej w Kielcach i 15 urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego wraz z rozładunkiem
Dodano: 2012-10-26 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2011-03-16 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2010-11-18 - NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2010-11-04 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach.
Dodano: 2010-09-22 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2010-01-18 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2009-09-30 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2009-07-07