Izba Skarbowa w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 78B
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 34 05 102 , fax. 0-41 34 458 54
- Data zamieszczenia: 2012-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Kielcach
ul. Witosa 78B 78B
25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 34 05 102, fax. 0-41 34 458 54
REGON: 00102124000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.is.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek laserowych dla Izby Skarbowej w Kielcach i 15 urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego wraz z rozładunkiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wielokrotna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek laserowych dla Izby Skarbowej w Kielcach i 15 urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego wraz z rozładunkiem, w okresie od listopada 2012 r. do października 2013 r. Papier w ilości 24 400 ryz formatu A4 i 621 ryz formatu A3 Wykonawca będzie dostarczać do siedziby Izby Skarbowej w Kielcach i siedzib 15 urzędów skarbowych woj. świętokrzyskiego oraz rozładowywać we wskazane miejsca wg ustalonego harmonogramu dostaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem dostaw zawarty jest w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kielce.is.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawy materiałów biurowych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie Nr spr. ZOZ/ZP/6/06/2015
Dodano: 2015-06-02 - zakup i dostawy materiałów biurowych na potrzeby ZOZ w Pińczowie (numer sprawy ZOZ/ZP/6/05/2014)
Dodano: 2014-05-21 - dostawa materiałów biurowych DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2011-03-16 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2010-11-18 - NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2010-11-04 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach.
Dodano: 2010-09-22 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2010-01-18 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2009-09-30 - Dostawa papieru na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach
Dodano: 2009-07-07