Przetargi.pl
Zakup i dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 zadań tj.; artykuły ogólnospożywcze, mięsa i jego przetwory, produkty mleczarskie, ryby przetworzone i konserwowane, owoce warzywa i podobne produkty, oraz dostawa jaj.

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska Boczna 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7323522 , fax. 095 7324122
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
    ul. Podmiejska Boczna 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7323522, fax. 095 7324122
    REGON: 00081163200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 zadań tj.; artykuły ogólnospożywcze, mięsa i jego przetwory, produkty mleczarskie, ryby przetworzone i konserwowane, owoce warzywa i podobne produkty, oraz dostawa jaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 zadań tj.; artykuły ogólnospożywcze, mięsa i jego przetwory, produkty mleczarskie, ryby przetworzone i konserwowane, owoce warzywa i podobne produkty, oraz dostawa jaj. 1.Szczegółowy opis przedmiot
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, 6.akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.Wykaz co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 2 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. Z 2003r. Nr 21 poz. 179). 4.Oświadczenie o podleganiu stałemu nadzorowi właściwej miejscowo państwowej inspekcji sanitarnej lub Inspekcji weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z dnia 27 września 2006r. Poz. 1225). 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). 6.Oświadczenie wykonawcy o wdrożeniu systemu HACCP (załącznik nr 5). 7.Podpisany projekt umowy (załącznik nr 3). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI podpunkt 1, 2 niniejszej specyfikacji, 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 5. Wypełniając formularz oferty (załącznik nr 1) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach