Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
- Data zamieszczenia: 2019-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
REGON: 69069752900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, NOŚNIKÓW DANYCH, PISAKÓW LABORATORYJNYCH, PISAKÓW MEDYCZNYCH, BUTELEK DO KARMIENIA ORAZ ROLEK BILETOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1: Artykuły biurowe, papiernicze i papierowe Pakiet nr 2: Nośniki danych Pakiet nr 3: Pisak laboratoryjny Pakiet nr 4: Marker medyczny do pisania na skórze Pakiet nr 5: Butelka do karmienia niemowląt Pakiet nr 6: Rolka biletowa do systemu kolejkowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony Formularz ofertowy. (dla każdego pakietu) 2)Wypełniony Formularz cenowy. (dla każdego pakietu) 3)Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, wspólnicy spółki cywilnej lub inne) obowiązują następujące zasady: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii), o którym mowa w pkt. 1. 3) Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4) Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 5.3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5) Oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek oraz kserokopiarek dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
Dodano: 2023-03-02 - Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.
Dodano: 2021-02-08 - „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” z podziałem na III częsci.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-24 - Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego OR oraz 21 Biur Powiatowych ARIMR
Dodano: 2020-07-09 - Dostawy artykułów biurowych i papierniczych.
Dodano: 2020-04-01