Przetargi.pl
Zakup i dostawę specjalistycznego ciągnika do manipulacji surowcem tartacznym

Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 35 247 , fax. 17 85 07 864
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
    ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4 4
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 35 247, fax. 17 85 07 864
    REGON: 18065160500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbcarpatia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę specjalistycznego ciągnika do manipulacji surowcem tartacznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego specjalistycznego ciągnika do manipulacji surowcem tartacznym - Zamawiający pod tą nazwą rozumie zakup Ładowarki teleskopowej z kabiną i osprzętem (chwytak do kłód drewna, widły do palet, łyżka do materiałów lekkich bez zębów 1,5- 2,0 m3, chwytak do beli słomy, zaczep mechaniczny do 10 ton) wyposażona we wszystkie niezbędne urządzenia pozwalające na podłączenie załączonego osprzętu. 2.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, a jego data produkcji nie może być starsza niż 01.01.2012 r. 3.Gwarancja jakości i rękojmia na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące lub 2 500 do 8 000 motogodzin. Gwarancja winna obejmować bezpłatny dojazd serwisantów i usuniecie usterek w okresie gwarancji, a reakcja serwisu nie powinna przekraczać 24 godzin od zgłoszenia usterki. 4.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo o Ruchu Drogowym jako pojazd wolnobieżny. 5.Przedmiot zamówienia powinien posiadać silnik Turbo 100-115 KM Diesel, a emisja spalin winna być co najmniej zgodna z normą TIER III. 6.Przedmiot zamówienia powinien posiadać wspomaganie układu kierowniczego, obie osie skrętne oraz napęd na obie osie 4x4. Wymagane opony to: 460/70 R 24. Prześwit pod pojazdem winien wynosić minimum 0,4 m. Ładowarka powinna posiadać skrzynię biegów elektrohydrauliczną POWER SHIFT 4 biegi do przodu i do tyłu. 7.Przedmiot zamówienia winien posiadać kabinę ogrzewaną i klimatyzowaną oraz rolety przeciwsłoneczne. 8.Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne szkolenie operatora (wskazanego przez zamawiającego) w zakresie obsługi oferowanego sprzętu. 9.Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim; Książka gwarancyjna i serwisowa; Katalog części zamiennych w języku polskim; Deklaracja zgodności CE; Świadectwo homologacji oferowanego sprzętu Komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu w UDT. 10. Pozostałe parametry wymagane dla przedmiotu zamówienia: Udźwig 3,0 - 3,5 tony; max wysokość podnoszenia ładunku co najmniej 7m; Pompa od 80 do 140 l/min; JOYSTICK ; Układ elektryczny 12V; Zaczep do przyczep i wyjście elektryczne; Światła robocze; Światła ostrzegawcze kogut i dźwiękowy sygnał cofania;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbcarpatia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach