Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg
- Adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego 13
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 14 6803336
- Data zamieszczenia: 2013-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
ul. Batorego 13 13
39-200 Dębica, woj. podkarpackie
tel. 14 6803342, 6803310, fax. 14 6803336
REGON: 00000851661056 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Dębica: Część 1: Wymiana kotłów c.o. w istniejących kotłowniach gazowych w 5 placówkach edukacyjnych: 1) Wymiana kotła c.o. w ZS w Głobikowej . 2) Wymiana kotła c.o. w ZS w Nagawczynie . 3) Wymiana kotła c.o. w przedszkolu w Pustkowie Osiedlu . 4) Wymiana kotła c.o. w ZS w Pustkowie . 5) Wymiana kotła c.o. w ZS w Zawadzie . Część 2: Remont sali gimnastycznej ZS w Latoszynie . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia : Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Dębica: Część 1: Wymiana kotłów c.o. w istniejących kotłowniach gazowych w 5 placówkach edukacyjnych : 1) Wymiana kotła c.o. w ZS w Głobikowej : Wymiana kotła centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni gazowej. W miejsce dotychczasowego kotła o mocy 90 kW typu atmosferycznego zamontowany zostanie kocioł o mocy 69,9 kW typu kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania. Połączenie kotła z instalacją c. o. poprzez wymiennik płaszczowo rurowy, oraz instalacja elektryczna związana z wymianą kotła centralnego ogrzewania. 2) Wymiana kotła c.o. w ZS w Nagawczynie: Wymiana kotła centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni gazowej. W miejsce dotychczasowego kotła o mocy 170 kW typu atmosferycznego zamontowany zostanie kocioł o mocy 116,6 kW typu kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania. Połączenie kotła z instalacją c. o. poprzez wymiennik płaszczowo rurowy, oraz instalacja elektryczna związana z wymianą kotła centralnego ogrzewania. 3) Wymiana kotła c.o. w przedszkolu w Pustkowie-Osiedlu: Wymiana kotła centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni gazowej. W miejsce dotychczasowego kotła o mocy 75 kW typu atmosferycznego zamontowany zostanie kocioł o mocy 69,9 kW typu kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania. Połączenie kotła z instalacją c. o. poprzez wymiennik płaszczowo rurowy, oraz instalacja elektryczna związana z wymianą kotła centralnego ogrzewania. 4) Wymiana kotła c.o. w ZS w Pustkowie: Wymiana kotła centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni gazowej. W miejsce dotychczasowego kotła o mocy 115 kW typu atmosferycznego zamontowany zostanie kocioł o mocy 116,6 kW typu kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania. Połączenie kotła z instalacją c. o. poprzez wymiennik płaszczowo rurowy, oraz instalacja elektryczna związana z wymianą kotła centralnego ogrzewania. 5) Wymiana kotła c.o. w ZS w Zawadzie: Wymiana kotła centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni gazowej. W miejsce dotychczasowego kotła o mocy 175 kW typu atmosferycznego zamontowany zostanie kocioł o mocy 116,6 kW typu kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania. Połączenie kotła z instalacja c. o. poprzez wymiennik płaszczowo rurowy, oraz instalacja elektryczna związana z wymianą kotła centralnego ogrzewania. Część 2: Remont sali gimnastycznej ZS w Latoszynie: Roboty remontowe, malowanie ścian, cyklinowanie i lakierowanie posadzki, wymiana drzwi na aluminiowe, wymiana baterii. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią : Część 1 : Wymiana kotłów c.o. w istniejących kotłowniach gazowych w 5 placówkach edukacyjnych : projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót wykonane przez: PROJEKTO- BUD Sp. z o.o. , ul. Wyspiańskiego 33, 35-111 Rzeszów, Część 2 : Remont sali gimnastycznej ZS w Latoszynie: projekt , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót wykonane przez: KR Studio Rafał Owczarek, ul. Ligęzów 44, 39-200 Dębica . Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i służą do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia oraz będą pomocne przy -rozliczeniu inwestycji. W szczególności przedmiary robót mają na celu umożliwienie dokonania wyceny robót. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w w-w projektach budowlanych, wykonawczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla Części 1 zamówienia w wysokości 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100), Dla Części 2 zamówienia w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Każda część zamówienia jest odrębnym zamówieniem i do każdej z cześci należy wnieść odrębne wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049 w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się datę i godzinę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art. 45 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy Pzp tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej), gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz, że - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Powyższe wymagania odnoszą się również do poręczeń wymienionych w ust. 2 pkt 2) i 5). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pok. 17 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty. Wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej to doręczenie zamawiającemu (beneficjentowi) oryginału dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) w formie pisemnej. Konsekwencją niedostarczenia przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert, oryginału gwarancji jest uznanie, że wadium nie zostało wniesione i tym samym znajdzie zastosowanie przepis art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona i udostępnienie dziedzictwa kulturowego Ordynacji Łańcuckiej poprzez prace remontowo-konserwatorskie i cyfryzację zasobów Muzeum Zamku w Łańcucie (OR-KA II). Remont instalacji elektrycznej w budynku Zamku
Dodano: 2015-02-25 - Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle
Dodano: 2013-10-15