Przetargi.pl
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego w ramach projektu Szansa dla najmłodszych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Kalinowice 148
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 616 72 74 , fax. 084 616 72 53
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość
    Kalinowice 148 148
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 616 72 74, fax. 084 616 72 53
    REGON: 95043601200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego w ramach projektu Szansa dla najmłodszych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych projektu pt Szansa dla najmłodszych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I III szkół podstawowych Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Nr umowy 509POKL.09.02064121000 zawartej w dniu 12.05.2011 r. realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Zamość wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Zakres dostawy obejmuje następujące grupy Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Białowoli, Białowola 5 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Borownie Sitanieckiej, Borowina Sitaniecka 49 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Lipsku, Lipsko 1 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie , oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Mokrem, Mokre 5 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Pniówku, Pniówek15 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Wólce Wieprzeckiej, Wólka Wieprzecka 10 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie , oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Zawadzie Zawada 46 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Płoskiem przy Zespole Szkół w Płoskiem, Płoskie 139 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Sitańcu przy Zespole Szkół w Sitańcu, Sitaniec 422Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Wysokiem przy Zespole Szkół w Wysokiem, Wysokie 133 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Żdanowie przy Zespole Szkół w Żdanowie, Żdanów 124 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach, Kalinowice 148 a Wykonawca dostarczy materiały w dniach pracy Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół Gminy Zamość od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 15.15. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczonedo stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały musza posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia odbioru. Miejsce dostawy ww szkoły podstawowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 do SIWZ.Wszelkie ryzyko w tym koszty ewentualnych ekspertyz związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych, szaf szkolnych, sprzętu elektronicznego oraz artykułów biurowych wskazanych w załącznikach od 1 12 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego wymiary szaf szkolnych oraz pomocy dydaktycznych są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza nieznaczne rozbieżności w opisanych wymiarach szaf i pomocy dydaktycznych. W odniesieniu do sprzętu elektronicznego Zamawiający określił minimalne parametry zamawianego sprzętu. Podane w opisach przedmiotu w załącznikach 1 12 zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w SWIZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach