Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Kalinowice 148
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 616 72 74 , fax. 084 616 72 53
- Data zamieszczenia: 2011-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość
Kalinowice 148 148
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 616 72 74, fax. 084 616 72 53
REGON: 95043601200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego w ramach projektu Szansa dla najmłodszych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych projektu pt Szansa dla najmłodszych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I III szkół podstawowych Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Nr umowy 509POKL.09.02064121000 zawartej w dniu 12.05.2011 r. realizowanego w szkołach prowadzonych przez Gminę Zamość wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Zakres dostawy obejmuje następujące grupy Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Białowoli, Białowola 5 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Borownie Sitanieckiej, Borowina Sitaniecka 49 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Lipsku, Lipsko 1 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie , oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Mokrem, Mokre 5 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Pniówku, Pniówek15 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Wólce Wieprzeckiej, Wólka Wieprzecka 10 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie , oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Zawadzie Zawada 46 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Płoskiem przy Zespole Szkół w Płoskiem, Płoskie 139 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Sitańcu przy Zespole Szkół w Sitańcu, Sitaniec 422Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Wysokiem przy Zespole Szkół w Wysokiem, Wysokie 133 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Szkoły Podstawowej w Żdanowie przy Zespole Szkół w Żdanowie, Żdanów 124 Pomoce dydaktyczne i wyposażenie oraz sprzęt elektroniczny, dla Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach, Kalinowice 148 a Wykonawca dostarczy materiały w dniach pracy Zespołu Ekonomiczno Administracyjnego Szkół Gminy Zamość od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 15.15. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczonedo stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały musza posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia odbioru. Miejsce dostawy ww szkoły podstawowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 do SIWZ.Wszelkie ryzyko w tym koszty ewentualnych ekspertyz związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych, szaf szkolnych, sprzętu elektronicznego oraz artykułów biurowych wskazanych w załącznikach od 1 12 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego wymiary szaf szkolnych oraz pomocy dydaktycznych są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza nieznaczne rozbieżności w opisanych wymiarach szaf i pomocy dydaktycznych. W odniesieniu do sprzętu elektronicznego Zamawiający określił minimalne parametry zamawianego sprzętu. Podane w opisach przedmiotu w załącznikach 1 12 zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w SWIZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04