Powiat Człuchowski ogłasza przetarg
- Adres: 77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8342539, 8343461 do 463 , fax. 598 342 539
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
ul. Wojska Polskiego 1
77300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 59 8342539, 8343461 do 463, fax. 598 342 539
REGON: 77097660000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach Powiatu Człuchowskiego ETAP IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem, uruchomieniem oraz montażem pomocy dydaktycznych na potrzeby przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach na terenie Powiatu Człuchowskiego ETAP IV, tj. 1) Zespół Szkół Technicznych w Człuchowie 77-300 Człuchów, ul. Koszalińska 2, 2) Zespół Szkół Gimnazjalnych i Ogólnokształcących w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Kusocińskiego 1, 3) Zespół Szkół Agrobiznesu w Człuchowie 77-300 Człuchów, ul. Parkowa 1, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Szczecińska 8, 5) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Czarnem 77-330 Czarne, ul. Leśna 2, 6) Zespół Szkół Sportowych w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2b 2. Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu pt. „Dzisiaj tworzymy przyszłość-program rozwijania kompetencji kluczowych w powiecie człuchowskim”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiot zamówienia zostanie posegregowany według poniższej instrukcji, a szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 1) Przedmiot zamówienia wskazany w Formularzu cenowym załącznik nr 1 do siwz w należy dostarczyć zgodnie ze wskazaną lokalizacją w Formularzu, o którym mowa powyżej. 2) Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie realizacji umowy po Stronie Zamawiającego jest Dyrektor Powiatowego Ośrodka Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w Człuchowie Władysław Strojk tel. 510 100108 lub 59834 53 66 4. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym wraz z instrukcją - załącznik nr 1 do niniejszej siwz, kolumny oznaczone 0 i 00 zostały utworzone na potrzeby Zamawiającego w celu dokonania odpowiedniej lokalizacji przedmiotu zamówienia i nie dotyczą Wykonawcy na etapie składania ofert. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do siwz. Przedmiot zamówienia stanowią między innymi: zestawy komputerowe, RTV, Foto, zestaw muzyczny itd. 5. Zamawiający wymaga, aby całość zaoferowanego przedmiotu zamówienia była fabrycznie nowa, kompletna, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2016 r. wraz z potrzebnymi do działania przewodami i rzetelnymi złączami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadała wymagane prawem np. atesty lub certyfikaty, oznakowanie CE (deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dopuszczające do użytku szkolnego), karty gwarancyjne (o ile jest to wymagane) i instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca było uprawniony do wprowadzania do obrotu oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia 6. W ust. 5 zostały określone przez Zamawiającego wymagania dotyczą kompletnych urządzeń, a co za tym idzie wszystkich ich elementów, w tym oprogramowania i systemu operacyjnego. Zamawiający nie określił wymagania, co do podmiotu, który ma zainstalować oprogramowanie i system operacyjny – urządzenia mają być gotowe do pracy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. Podczas odbioru Zamawiający każdorazowo dokonuje weryfikacji dostarczonego przedmiotu zamówienia, co wiąże się z weryfikacją poszczególnych elementów licencyjnych wymaganych przez producenta oprogramowania. Weryfikacja legalności oprogramowania dokonywana jest również za pomocą procedury aktywacji wskazanej przez producenta danego oprogramowania. 7. Wykonawca składając ofertę na wybrane części zamówienia musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do siwz. 8. Wskazane w załączniku nr 6 do siwz ewentualne znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne (zgodnie z zapisami siwz), za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Równoważność umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Możliwość posługiwania się rozwiązaniami zastępczymi (równoważnymi) dopuszczają przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający nie dopuszcza w Formularzu cenowym zał. nr 1 do SIWZ użycia sformułowań np. nie dotyczy, brak, podawania adresów stron internetowych bez wymaganego opisu oferowanych parametrów itp. 10. Wykonawca przystępując do danej części zamówienia, musi zaoferować cenę za wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia ujęte w konkretnej części. 11. Przedmiot zamówienia opisany w Formularzu cenowym zał. nr 1 do SIWZ został podzielony na sześć części: 1) Część 1 Komputery przenośne (laptopy) 2) Część 2 Serwery 3) Część 3 – Sprzęt nagłaśniający 4) Część 4- Tablica multimedialna, projektory - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (dla każdej części oddzielne formularze cenowe) 2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 (dla każdej części oddzielne formularze ofertowe) 3. Oświadczenie Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić lub nie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego załącznik nr 5 (dla każdej części oddzielne oświadczenie, jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7(jeżeli dotyczy) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentów zgodnie z paragrafem 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów nastąpi w przypadku wskazania w Formularzu ofertowym załącznik nr 2 do siwz przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.) 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal szkolnych na potrzeby realizacji projektu „Edukacja włączająca na terenie Gminy Sztutowo”
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa stanowisk doświadczalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby laboratoriów studenckich Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wraz z montażem i wdrożeniem wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „CZARNEŃSKIE PRZEDSZKOLE - DZIECI W SWOIM ŻYWIOLE”
Dodano: 2023-06-22 - „Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin ”
Dodano: 2022-11-14 - „Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie”
Dodano: 2022-09-07 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola przy Szkole Podstawowej w Tuchomiu
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia do przedszkola przy ul. Kaszubskiej 15 w Lini zakupionego w ramach otrzymanego dofinansowania projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla najmłodszych mieszkańców gminy Linia w nowej placówce edukacyjnej” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-10-02 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do doradztwa edukacyjno-zawodowego w powiecie kościerskim” w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.
Dodano: 2020-03-10 - "Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
Dodano: 2019-12-05