Przetargi.pl
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach Powiatu Człuchowskiego ETAP IV

Powiat Człuchowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8342539, 8343461 do 463 , fax. 598 342 539
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
    ul. Wojska Polskiego 1
    77300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 59 8342539, 8343461 do 463, fax. 598 342 539
    REGON: 77097660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach Powiatu Człuchowskiego ETAP IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem, uruchomieniem oraz montażem pomocy dydaktycznych na potrzeby przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach na terenie Powiatu Człuchowskiego ETAP IV, tj. 1) Zespół Szkół Technicznych w Człuchowie 77-300 Człuchów, ul. Koszalińska 2, 2) Zespół Szkół Gimnazjalnych i Ogólnokształcących w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Kusocińskiego 1, 3) Zespół Szkół Agrobiznesu w Człuchowie 77-300 Człuchów, ul. Parkowa 1, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Szczecińska 8, 5) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Czarnem 77-330 Czarne, ul. Leśna 2, 6) Zespół Szkół Sportowych w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2b 2. Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu pt. „Dzisiaj tworzymy przyszłość-program rozwijania kompetencji kluczowych w powiecie człuchowskim”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiot zamówienia zostanie posegregowany według poniższej instrukcji, a szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 1) Przedmiot zamówienia wskazany w Formularzu cenowym załącznik nr 1 do siwz w należy dostarczyć zgodnie ze wskazaną lokalizacją w Formularzu, o którym mowa powyżej. 2) Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie realizacji umowy po Stronie Zamawiającego jest Dyrektor Powiatowego Ośrodka Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w Człuchowie Władysław Strojk tel. 510 100108 lub 59834 53 66 4. Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym wraz z instrukcją - załącznik nr 1 do niniejszej siwz, kolumny oznaczone 0 i 00 zostały utworzone na potrzeby Zamawiającego w celu dokonania odpowiedniej lokalizacji przedmiotu zamówienia i nie dotyczą Wykonawcy na etapie składania ofert. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do siwz. Przedmiot zamówienia stanowią między innymi: zestawy komputerowe, RTV, Foto, zestaw muzyczny itd. 5. Zamawiający wymaga, aby całość zaoferowanego przedmiotu zamówienia była fabrycznie nowa, kompletna, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2016 r. wraz z potrzebnymi do działania przewodami i rzetelnymi złączami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadała wymagane prawem np. atesty lub certyfikaty, oznakowanie CE (deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dopuszczające do użytku szkolnego), karty gwarancyjne (o ile jest to wymagane) i instrukcję obsługi w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca było uprawniony do wprowadzania do obrotu oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia 6. W ust. 5 zostały określone przez Zamawiającego wymagania dotyczą kompletnych urządzeń, a co za tym idzie wszystkich ich elementów, w tym oprogramowania i systemu operacyjnego. Zamawiający nie określił wymagania, co do podmiotu, który ma zainstalować oprogramowanie i system operacyjny – urządzenia mają być gotowe do pracy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. Podczas odbioru Zamawiający każdorazowo dokonuje weryfikacji dostarczonego przedmiotu zamówienia, co wiąże się z weryfikacją poszczególnych elementów licencyjnych wymaganych przez producenta oprogramowania. Weryfikacja legalności oprogramowania dokonywana jest również za pomocą procedury aktywacji wskazanej przez producenta danego oprogramowania. 7. Wykonawca składając ofertę na wybrane części zamówienia musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do siwz. 8. Wskazane w załączniku nr 6 do siwz ewentualne znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne (zgodnie z zapisami siwz), za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Równoważność umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Możliwość posługiwania się rozwiązaniami zastępczymi (równoważnymi) dopuszczają przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający nie dopuszcza w Formularzu cenowym zał. nr 1 do SIWZ użycia sformułowań np. nie dotyczy, brak, podawania adresów stron internetowych bez wymaganego opisu oferowanych parametrów itp. 10. Wykonawca przystępując do danej części zamówienia, musi zaoferować cenę za wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia ujęte w konkretnej części. 11. Przedmiot zamówienia opisany w Formularzu cenowym zał. nr 1 do SIWZ został podzielony na sześć części: 1) Część 1 Komputery przenośne (laptopy) 2) Część 2 Serwery 3) Część 3 – Sprzęt nagłaśniający 4) Część 4- Tablica multimedialna, projektory
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (dla każdej części oddzielne formularze cenowe) 2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 (dla każdej części oddzielne formularze ofertowe) 3. Oświadczenie Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić lub nie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego załącznik nr 5 (dla każdej części oddzielne oświadczenie, jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7(jeżeli dotyczy) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentów zgodnie z paragrafem 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów nastąpi w przypadku wskazania w Formularzu ofertowym załącznik nr 2 do siwz przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.) 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach