Przetargi.pl
Zakup i dostawę Aparatu USG wraz z wyposażeniem do poradni Ginekologiczno - Położniczej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 05 00 , fax. 089 625 05 59
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Mickiewicza 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 05 00, fax. 089 625 05 59
    REGON: 30656100000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę Aparatu USG wraz z wyposażeniem do poradni Ginekologiczno - Położniczej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Aparatu USG wraz z wyposażeniem do poradni Ginekologiczno - Położniczej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy 2. Zamawiający sporządził opis przedmiotu zamówienia (stanowiący załącznik nr 2) oraz tabelę kryteriów, za które Zamawiający przydzieli dodatkowe punkty podczas oceny ofert. 3. Zamawiający sporządził tabelę warunków granicznych, odpowiedź ,,NIE’’ na któryś z kryteriów oznaczała będzie nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty. W przypadku kryteriów punktowanych odpowiedź ,,NIE’’ oznaczała będzie przyznaniem 0 punktów za dany parametr a nie odrzuceniem oferty. 4. Termin dostawy Aparatu USG wraz z wyposażeniem powinien wynosić 30 dni od podpisania umowy 5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w załączniku nr 2 lub o wyższych parametrach. 6. Płatność zostanie zrealizowana przelewem w dwóch ratach , 45 000,00 złotych Zamawiający zapłaci Wykonawcy w ciągu 7 po otrzymaniu FV wraz z podpisanym protokołem odbioru sprzętu, pozostałą kwotę Zamawiający zapłaci Wykonawcy do 15.01.2021
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Aparat do USG wraz z wyposażeniem – 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży sprzętu medycznego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach