Przetargi.pl
zakup i dostawa wyposażenia pracowni w 2 PLACÓWKACH POWIATU LUBAŃSKIEGO na potrzeby projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży poprzez doposażenie bazy dydaktycznej w 2 placówkach Powiatu Lubańskiego

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa wyposażenia pracowni w 2 PLACÓWKACH POWIATU LUBAŃSKIEGO na potrzeby projektu Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży poprzez doposażenie bazy dydaktycznej w 2 placówkach Powiatu Lubańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni w 2 PLACÓWKACH POWIATU LUBAŃSKIEGO na potrzeby projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży poprzez doposażenie bazy dydaktycznej w 2 placówkach Powiatu Lubańskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Powiatu Lubańskiego. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 12 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną, dwie lub więcej części). Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia 12 specjalistycznych pracowni dla dwóch placówek Powiatu Lubańskiego tj. Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Lubaniu i Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku. Szczegółowe opisy pracowni znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ Część 1. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczej dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 2. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni sali doświadczania świata dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 3. Zakup i dostawa wyposażenia pracownia terapii integracji sensorycznej dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 4. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni logopedycznej dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 5. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni cyfrowej dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 6. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni rekreacyjno-rehabilitacyjnej dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Cześć 7. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni „cztery pory roku” dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 8. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni arteterapii dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Cześć 9. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni dla dzieci autystycznych dla SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO -WYCHOWAWCZEGO W LUBANIU Część 10. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni wsparcia psychologicznego – sala doświadczeń z możliwością diagnozy wychowanków dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku Część 11. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni geograficznej dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku Część 12. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni chemicznej dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku. Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przynajmniej jednej osoby w firmie przez wykonawcę lub podwykonawcę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższego wymagania oraz sankcje z tytułu niespełnienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ – ogólne warunki umowy. UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie pomocy dydaktycznych stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie załączonym do SIWZ nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Warunki dotyczące dostawy: Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony, wolny od wad technicznych, dobrej jakości. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie na własny koszt oraz zapewnić wniesienie do odpowiedniej pracowni do szkoły, w której znajduje się pracownia i zainstalować lub zamontować zgodnie z jego charakterem i właściwością. Przy odbiorze dostawy uczestniczyć będzie pracownik Wykonawcy (lub inna osoba wskazana przez wykonawcę) oraz przedstawiciel Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności wyposażenia z opisem przedmiotu zamówienia. Strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy, a jego kopię podpisaną przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, Wykonawca prześle do siedziby zamawiającego wraz z fakturą VAT za dostarczony towar. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać instrukcję obsługi w języku polskim, gwarancje, licencje i inne dokumenty i elementy wyposażenia wynikające z właściwości danego przedmiotu zamówienia (np. komplety kluczy do mebli). Miejsce dostawy pomocy dydaktycznych: dla części od 1 – 9: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy: ul. Kopernika 1, 59-800 Lubań; dla części od 10-12: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku: Włosień 104, 58-816 Platerówka. 4. Warunki dotyczące gwarancji dla poszczególnych rodzajów wyposażenia zostały określone w załącznikach 2 do SIWZ. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo –odbiorczym przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez uwag. 5. Sprzęt i pomoce dydaktyczne będą wykorzystywane przez uczniów z rożnymi rodzajami niepełnosprawności i w związku z tym muszą być dostosowane do możliwości osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach