Przetargi.pl
„Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach”

Dom Pomocy Społecznej w Baćkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-552 Baćkowice, -
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 505 835 311
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Baćkowicach
    - 101 A
    27-552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 505 835 311
    REGON: 380592575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbackowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa wyposażenia 1. Wannowózek - wózek transportowo kąpielowy z hydrauliczną regulacją wysokości –1 szt. 2. Ozonator - generator ozonu – 1 szt. 3. Lampa wirusobójcza – lampa dezynfekcyjna UV – 1 szt. 4. Koncentrator tlenu –1 szt. 5. Ssak elektryczny – 1 szt. 6. Bezdotykowy automatyczny dozownik do płynu dezynfekcyjnego stojący – 1 szt. 7. Termometr bezdotykowy –2 szt. 8. Ciśnieniomierz automatyczny naramienny – 2 szt. 9. Łóżko rehabilitacyjne – 5 szt. 10. Pościel jednorazowa – 50 szt. Zadanie 2 Zakup i dostawa środków ochronnych 1. Rękawice ochronne nitrylowe – (op. 100 szt.) – 360 szt. - rozmiar S 100 szt. - rozmiar L 60 szt. - rozmiar M -200 szt. 2. Maseczki jednorazowe ochronne chirurgiczne z atestem – 1000 szt. 3. Maseczki ochronne FFP2 – 100 szt. 4. Maseczki FFP3 z zaworem oddechowym – 50 szt. 5. Kombinezony ochronne Tyvek 500 – 20 szt. 6. Ochraniacze na buty jednorazowe wysokie – 200 szt. 7. Fartuchy jednorazowe ochronne medyczne rozm. L – 300 szt. 8. Czepki jednorazowe – 400 szt. 9. Płyn do dezynfekcji rąk 5l. – 10 szt. – z atestem 10. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5l. – 10 szt. z atestem 11.Proszek dezynfekcyjny do prania 15kg – 5 szt. 12. Mydło dezynfekcyjne do rąk 5l – 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach